Komik Öğrenci Sözleri, Öğrenci Mesajları 2019,Öğrenci Lafları


KATEGORİLER : , , , , , YORUM: 0
Öğrenci sözleri hakkında duymadığınız en güzel öğrenci sözleri, anlamlı öğrenci mesajları, komik öğrenci sözleri, öğrenciden öğretmene kapak sözler, kapak eden öğrenci sözleri, etkileyici öğrenci lafları, iz bırakan öğrenci sözleri, anlamlı öğrenciden zekice sözler, güldüren öğrenci espirili sözler bu sayfamızda yer alıyor.
Komik Öğrenci Sözleri, Öğrenci Mesajları 2019,Öğrenci Lafları
Komik Öğrenci Sözleri, Öğrenci Mesajları 2019,Öğrenci Lafları

— Sınıfta bazı kendini bilmezler var
+ Onlar kim hocam?
— Onlar kendini biliyor.
 
– Anne sınavdan 90 aldım.
+ Komşunun çocuğu 100 almış.
– Anne komşunun çocuğu, annesinden 200 tl harçlık almış.
+ Elalem bizi ilgilendirmez yavrum.

Okul yıllarında dünyanın en yürek burkan diyaloğu;
– Olum hoca gelmemiş galiba.
+ Gelmiş kanka sabah arabasını gördüm.

Okul: 2+2= 4
Ödev: 4+2+4= 10
Sınav: Ali’nin 4 elması var. Otobüsü 10 dk sonra gelecekse, Güneşin kütlesi nedir?

Sınav test olunca:
1)C
2)A
3)D
4)E
5)A
6)C
7)?
ben;şimdiye kadar hiç B yapmadım lan buda B olsun bari

+ Kanka saçım nasıl olmuş?
– Mala dönmüşsün asdfg.
+ O zaman başka tarafa döneyim.
Matematik testinde şıklar;
A) 1
B) 2
C) 3
D) 4
E) 5
Benim bulduğum: 22
Bakayım 2 var. Tamam Cevap B
– Kanka kantine gidelim mi ??
+ Yok knka yorgunum
– Ben ısmarlıycam ona göree
+ Koş lan koş zil çalcak.
– Yeter bee baba! Ders çalışmıcam artık nette takılıcam.
+ Ne dedin sen?
– Test kitaplarımı diyorum nereye koydunuz.
– Oğlum veli toplantısı varmış. Neden söylemedin?
+ Baba senin adın veli mi ya?
– Kanka başka sakız var mı?
+ Var ama sana yok.
– Hocam arkadaş sakız çiğniyor.
— Sınıfta bazı kendini bilmezler var
+ Onlar kim hocam?
— Onlar kendini biliyor.
Ali: Ayşe yedek kalemin var mı?
Sınıf: Ooo Ali Ayşeyi seviyooo
– Usta bize 2 tane bol acılı dürüm ver
+ Olum ne yaptın ben acılı yiyemem
– Dost acı söyler kanka
– Evladım sınav kağıdına baktım, yazın okunmuyor.
+ Kışın okuyun o zaman hocam :)
+ Alo oğlum nerdesin?
– Otobüsteyim anne geliyorum
+ Çıktınn mı okuldan?
– Yok anne otobüsü okula soktum içinde bekliyorum.
– Oğlum neden dışardasınız.
+ Ders beden hocam.
– He tamam.
– Kanka koş matematikçinini evi yanıyorrrrr
+ Bize gerek yok kanka, O her problemi çözer.
Rakiplerim 55 dakika ders, 5 dakika mola,
ben 5 dakika ders, 23 saat 55 dakika mola.
Kavga olduğunda;
Fen lisesi: Arkadaşlar durun kavga etmeyin.
İmam Hatip lisesi: Allah rızası için kavga etmeyin
Meslek lisesi: Ayıranı vallaha ben döverim lan.
İngilizceden 2 aldım acaba hoca 98 puanı nerden kırdı?
Ders çalışırken müzik dinleyemiyorum, çünkü ders dikkatimi dağıtıyor.
Sınav 3 yıl sonraya da ertelense son gün çalışırım. Prensip meselesi.
Öğrencilerin %60 ı tatili seviyormuş bence geri kalan %40 soruyu anlamamıştır.
İnsanların %80’i matematikten anlamıyormuş. Neyse ki ben o %45’lik kısımdayım.
Konuyu 2. Kez anlatan hocaya “Hee şimdi anladım” diyip anlamayan öğrenci gibiyim.
Öğretmen ”indirin parmakları listeden kaldıracağım” dediğinde oluşan o gerilim trafoda yok.
İlk 2 dersi matematik olan 6. sınıf öğrencisi gibi uyandım bu gün. öyle bir isteksizlik,öyle bir moral bozukluğu.
Benden küçük birinin derslerine yardım ederken, soruları şakır şakır çözdüğümde kendimi dahi zannettiğim doğrudur.
Küçükken büyük sınıfların matematik kitaplarına bakıp “bunları nasıl yapıyorlar” diyordum. Anladım ki yapamıyorlarmış.
“Akşama kadar facede mi takılıyorsun” diyenlere hasta oluyorum. Sanki kendileri dışarda modern tıbbın temellerini atıyorlar.
Kopya düzenine göre oturan öğrencilerin; yerlerinin değiştirilmesi sonrası bakışması, en hüzünlü ayrılık sahnesinde bile yok.
Test çözüyordum ilk soruyu yaptım cevap doğru çıktı, kitabı kapattım. Net oranı %100 sonuçta, her şeyi zirvede bırakmak lazım.
Öğretmen ‘ödevin nerede?’ diye sorunca ödevin orda olmadığını bile bile çantasını karıştırıp bi mucize bekleyen öğrencileriz biz.
1.sınıfa giden kuzenim “okumayı öğrendim, hala niye okula gidiyorum” dedi. Eğitim sistemine gelen en sert eleştiriyi yaptı çocuk.
Okulun son haftasında okula giden insan; ya arkadaşlarıyla anlaşmıştır, ya okulda sevdiği biri vardır ya da mallığına gidiyordur.
https://sozler-e.blogspot.com/2019/09/komik-ogrenci-sozleri-ogrenci-mesajlar.html
Şu cuma akşamının güzelliğine bakar mısınız? Tavan bir ayrı bakıyor, duvarlar bir başka samimi, halının desenlerini daha anlatmadım bile.
Anneme göre “elalem” adında bir grup insan var. Bu insanlar genelde çok çalışkan, terbiyeli, uslu ve zeki oluyorlar. Kim lan bu insanlar?
1 işçi bir binayı 37300 saniyede yapıyorsa, 37300 işçi 1 binayı 1 saniyede nah yapar. Nerde kaldı orantı? Matematik bitmiştir benim için.
Yazılı haftası demek; az samimi olduğunuz sınıf arkadaşınızdan bile ‘kardeşim merhaba’ lafını duymak demektir. Notlarımı isteyecek çakkaall 🙂
Neden mi ders çalışmıyorum? Çünkü bana bir şeyleri zorla öğretmeye çalışan bu dayatmacı sisteme karşı. Şaka şaka hacı ben sıkılıyorum ya ondan.
Sigara paketinin üstüne bizim sınıfın resmi konulup üstüne sigara içerseniz çocuklarınız böyle olur denirse tüm Türkiye sigarayı bırakır yemin ediyorum.

Bunlarda İlginizi Çekebilir