Efsane Sözler, Efsane Mesajlar


KATEGORİLER : , , , , , , YORUM: 0
Efsane sözler ve Efsane Mesajlar sayfamızda unutulmayan Efsane Sözler, Anlamlı Efsane Mesajlar, Aşk Sözleri ve Güzel Sözler yer alıyor.
Efsane Sözler, Efsane Mesajlar
Yarın hayatının en dolu günüdür.

Düşlemek bilmekten daha önemlidir.
Dostu olmayan insan en yoksul insandır.

Aşk, imkansız bir çok şeyi mümkün kılar.
 
Acayip şeyler, acayip düşüncelerden doğar.

Hiç bir zafere çiçekli yollardan gidilmez.
 
Beklemesini bilenin her şey ayağına gelir.
Sevgi birliğe, bencillik yalnızlığa götürür.
Kendine bir anlam arayan tek varlık insandır.
Hiç kimse yumrukları sıkılıyken net düşünemez.
En haksız barışı, en adil savaşa tercih ederim.
Açtığın yaralara zaman ve dua sürdüm bekliyorum.
Elinde çekiç olan kişi her şeyi çivi olarak görür.
Gölgesiz mutluluk olmaz, bak güneşte bile leke var.
Başa kakılan bir iyilik daima hakaret yerini tutar.
Güzellik, çoğu zaman kusurları gizleyen bir örtüdür.
Yalnızlığı çok seversek, bir gün o da çekip gider mi?
Allah size bir yüz vermiş; bir tane de siz eklemeyin.
Herkes başka birinin beceremediği bir konuda ustadır.
Kalbe kan pompalamaktan başka görev verince saçmalıyor…
Cesaret, tehlike anında akıl ve zekanın kullanılmasıdır.
İnsan dünyada ancak dünyaya boş verdiği zaman mutlu olur.
En kusursuz cinayet; birinin yaşama sevincini öldürmektir.
Alışkanlıklar bırakılmazsa zamanla ihtiyaç halini alırlar.
İnsanlar hatalarını mutluyken değil ancak mutsuzken anlar.
Kime ne yaşattıysanız bir gün aynısını yaşamanız dileğiyle!
Yerinde söz söylemesini bilen, özür dilemek zorunda kalmaz.
Kiminle güldüğünü unutabilirsin; ama kiminle ağladığını asla.
Bazen sessiz kalmak, kırıldığını göstermenin en iyi yoludur.
En çok hoşumuza giden insan kendimize benzettiğimiz insandır.
Kelimelerin gücünü anlamadan, insanların gücünü anlayamazsın.
İyiliğinize inanılmasını istiyorsanız, ondan hiç bahsetmeyin.
İnsanlar rakamlara benzer, durumlarına göre değer kazanırlar.
İçinde bir tutam delilik olmayan bir hayat eksik bir hayattır.
Kendi geleceklerimizi kendimiz hazırlar, sonra da kader deriz.
Eğer insan kısa cümleler kuruyorsa, uzun yorgunlukları vardır.
“İlahi sen” dedi, “ömürsün”. “Estağfirullah” dedim, “ömrümsün”.
Zenginliğin zevkleri, yoksulların gözyaşları ile satın alınır.
Uzun bir tartışma her iki tarafında haksız olduğunun delilidir.
Yüreğine giden bir bilet kes, cam kenarı değil can kenarı olsun.
Size ne yapacağınızı söyleyebilirler ama ne düşüneceğinizi asla.
Yalnız yaptıklarımızdan değil, yapmadıklarımızdan da sorumluyuz.
Giderek daha çok seviyorum seni demişti. O yüzden gitti demek ki.
Hayatta en anlamlı kelime “BİZ”, en anlamsız kelime ise “BEN” dir.
Başarının dört şartı; bilmek, istemek, cesaret etmek ve susmaktır.
Devler gibi eserler bırakmak için, karıncalar gibi çalışmak lazım.
Nasıl oluyor da vakit bir türlü geçmezken yıllar, hayatlar geçiyor.
Ölü bir imparator olmaktansa yaşayan bir dilenci olmak daha iyidir.
İsterseniz yanlış düşünün, ama her durumda kendi kafanızla düşünün.
Bazı insanlar alçak gönüllüdür, bazıları da alçak olmaya gönüllüdür.
‘Kimse beni sevmiyor’ diye bağırdım! Annem: ‘Ben daha ölmedim’ dedi!
Aklında bulunsun sevgilim; sen beni kandırmadın, ben inanmayı seçtim.
İyi yaşamak değil, yaşamayı iyi bitirmek. İşte gerçek mutluluk budur.

Bunlarda İlginizi Çekebilir