Kapak Sözler, Kapak Eden Mesajlar, Kapak Gibi Laflar


KATEGORİLER : , , , , , , YORUM: 0
Çok sinirlenmiş olmalısınız ki sayfamızda ki kapak sözlere ve kapak mesajlara göz atmak istediniz. Sevgiliye özel en güzel kapak sözler ve kapak gibi oturtan kısa laflar bu sayfamızda beğeninize hazır. Çeşit çeşit insanların olduğu bir ortamda bu ağır kapak sözleri dibine kadar hakeden insanlar elbette var. Farklı kategorilerde söyleyebileceğiniz kapak sözleri bir bir sayfamızda listeleyip hazır hale getirdik. En güzel ve çok çeşitli kapak sözleri dilerseniz whatsapp ve instagram sayfalarınızdan hemen paylaşabilirsiniz.
  • Görüntü esmer, beyin sarışın!
  • Ooo dümen çevirmek mi! Üstüne tanımam!
  • İnsan ol dur yanımda, ya da köpek ol git barınağa
  • İnsan olarak hesaptan düşüldün, defterden silindin.
  • Samimiyetsizliğin en yalın hali davranışların.
  • Herkes kalbinin ekmeğini yiyecekse, sen aç kalacaksın!
  • Sabrın sonu bende her zaman selamet değil çoğu zaman felaket.
  • Gülüşümü çok beğeniyormuşsun doğrudur, daha sinirli halimi görmedin uzak dur.
  • Kalbi olana zengin deniliyorsa sen şu hayattaki en fakir insansın.
  • Öyle bir insan ol ki, canın yansa, en yakınındakiler acını seve seve paylaşsın.
  • Matematiğinin kötü olduğu, karakterini toplayamamandan belli
  • Bana bir şey ima etme, ya delikanlıysan gel yüzüme söyle, ya da sus bir daha asla gözüme görünme.
  • Fakirim ama seni satın alamayacak kadar değil
  • Bir kerede kamera ve fotoğraf makinasına suç atma amk, tipin bozuk bunu kabul et artık.
  • Güzellik göreceli bir kavram da, seni güzel görebilen bir görece yok.
  • Kazık yedikçe genişledik, şimdi yemeden rahat edemiyoruz.
  • Büyük hesaplar, küçük insanlarla yapılmaz. Kapak Sözler
  • Öylesine yalnızım ki iki telefon aldım, kendime mesaj atıp seviniyorum.
  • Kalitesi düşük fotoğraflar gibi bazı insanların pikselleri düşük.
  • Güzelliğine aldanıp ta bizim beden dersine kim giriyor diye sorma, bu bedene kör, topal bile girmez.
  • Önceden iki elim kanda olsa koşardım yanına, şimdi dar ağacında sallansan dönüp de bakmam sana.
  • Ne yani hayallerimizi satmadık diye büyük adam olamadık mı?
  • Kedilere nankör diyen daha seni görmemiş.
  • Otobüste yanıma oturup telefonuma bakan amca gibisin, hayatın öylesine s..k.lmiş
  • Kimi armağan kimi imtihan olarak giriyor ömrüme. Sen iki kulvarda da değilsin!
  • Ağzımla kuş tutacağım ve sen beni sevmeyeceksin. Kusura bakma cici kız ama o kuşu sana ped niyetine takarım.
  • Yalnızlık her halde olacak da önemli olan şereflisini tercih etmek.
  • Sorunlarını konuşarak halledemeyen tek şey hayattır. İlla bir yerden canını yakar.
  • Sen okunmuş bir kitabın, yırtık yapraklarısın sadece.
  • Bir gökkuşağı olmak istiyorum desen, sana bin bir renk içinden renk vermezdim.
  • Babasından sevgi görmeyen bir hatuna, aşkın yokluğu koymaz…
  • Yazmak bana kalsın, oynamak zaten senin işin olmuş. Aşk Sözleri
  • Şimdi bize düşman olanlar, bir zamanlar bize hayran olanlardı
  • Her şeyi değiştirebilirsiniz, ama gözleri asla, gözler yalan söylemez.
  • Başkasına kötüsün deme, acaba sen kaç kuruşsun insanların gözünde
  • Ne zaman çok sevsem, hep bir hain reset attı yüreğime.
  • Keşke karakter nakli de olsa da senin için de tıbbın çaresi tükenmemiş olsa.
  • Sen koy beni yüreğine, ben kendi ellerimle mühürü basarım.
  • Dert; halden anlayana, söz; dinleyene söylenmeliydi. Ben sana anlatarak hep vakit kaybettim.
  • Kendi için yaşamadan sevenler, ölseler de asla ölmezler.
  • Sen haklı falan değilsin. Konu seninle uzatmaya değecek kadar değerli değil ve ben bıkkınım.
  • Siz dalda portakalken, biz cihangirde köşede bira içiyorduk.
  • Canım tanıştırayım bu da karakter. Sende olmadığından tanıyamamışsındır.
  • Zekiysen yalan söyle bana anlarım. Aptalsan sakın yalan söyleme yakarım.
  • Sana yapılan en büyük fedakarlık senin gibi bir insanın sözüne inanmaktır.
  • Kumarbazlara inanma sakın, hem kumarda hem aşkta kaybediyor dangalaklar.
Allah kimini armağan, kimini imtihan olarak veriyor işte. Senin safın belli.



  • Sizin karakter dediğinize ben yetenek derim. Bu devirde karakterli kalmak çok büyük yetenektir
  • Herkes dünyayı gönlünün penceresinden seyredermiş. Çıkmaz sokaklarının sebebini yeni yeni anlıyorum.
  • Seni dünyalar kadar seviyorum deme, dünya öyle çok da sevilecek bir yer değil artık.
  • Ayağına taş değmesin diye uğraştığın insanalar seni uçurumdan yuvarladığında anlıyorsunuz nankörlüğü.
  • Kendini beğenmişlere kızmayın, başkasının beğenmediğini beğeniyor ne yapsın
  • Elini koyabileceği bir vicdanın olsaydı belki bir şansımız daha olurdu!
  • İnsan dediklerimizin içinden, hayvan çıkacağını görebilecek kadar Süpermen değiliz.
  • Herkes şerefiyle ölebilse keşke. Bazılarının yaşamından önce ölüyor şerefi. Hiç olup kalıyor.
  • Delikanlılığın kadar laf yap desem, ömür boyu ağzını bıçak açmaz.
  • Ucuz karakterin her yerde kendini belli ediyor bakıyorum. Kişiliğin hep bir indirim var havasında.
  • Aklıma geldiğinde durmuyorsun, hayallerimde bile or..p.sun.. Anlamlı Sözler
  • Hayır dışarıdan baksan bütün pislik vara. Ama hala millete çamur atma derdinde.
  • Bana arkadaş kalalım üzülme deme, ne kadar arkadaş varsa sırtımdan vurdu.

  • Sevgiliye Anlamlı Kapak Sözler

    • Bu dengesizlikle yine iyi yürüyebiliyorsun yolda.
    • Bu saatten sonra sana anca şiir değil, Gönül yazarım!
    • Akıl ile vicdanı arasında kalırmış hep insan. Hadi yine iyisin hiç ikilik yaşamayacaksın.
    • Senin bana yol vermen için, önce ayık kafayla düz yolda yürümeyi öğrenmen gerek bebeğim.
    • Dışardan bakıldığınızda ibretliksiniz. Ama sorsak hepiniz mükemmel.
    • Bütün hesabı ödeyince sen kapandı sanırsın hesap, oysa kırdığın kalpler bir gün senide eder hasat
    • Canım özgüven ayrı, küstahlık ayrı. Sorun şu ki sen ikisini birbirine karıştırıyorsun!
    • Herkes kendi çapında kaptan olmuş hayatta. Durmadan dümen çeviren insanlardan bıktım
    • Sen en fazla beni içten kızdırırsın, ben ise sinirden bütün vücudunuz azdırırım
    • Tam diz çökecektim bir den aklıma geldi, dizlerimde kireçlenme var, kimsenin önünde diz çökemiyorum
    • Yanımda bir insanlık yer var, ama sen insan değilsin.
    • Ya geldiği gibi gitsin, ya kalsın adam gibi sevsin
    • Tek üzüntüm, değeri olmayan insanlara fazla değer yüklemem
    • Şarlatan değiliz, sevilmek için bin bir takla atalım
    • Çıraklığını bende yaptın, başkalarına usta olsan da benim her zaman çırak olarak kalacaksın.
    • Ya sus insanlar sevdiğini anlamasın, ya yık ortalığı seven sevdiğinden utansın
    • Kimsesiz kalıp yemeyince G.tler, geldiği kürkçü dükkânına geri döner tilkiler.
    • Aklını kullanmayan kadınlar için sıradan Den yolar, ilk bakışta beyaz atlı prens gibi görünürler
    • Tozumu yutmak istemiyorsan sollamaya kalkmayacaksın, geçeceğini sanma çok kötü aldanırsın.
    • Ver sırtını duvara, etmez sana asla ihanet, insanoğluna asla güvenme iki kuruşa satar seni olursun namert
    • Başkaları için üzülüyor ve ağlıyordum. Şimdi o başkalarının buna değmeyeceğini anladığım için ağlıyorum.
    • Fazla kıymet verdik insanlara fazla önemsedik. O yüzden bir şey sandı insanlar kendini. Orada da hatayı yaptık.
    • Herkese bir beden bol gelmemizin sebebi gevşekliğimiz değil, karşımızda ki sınırlı insanların dar kalıplarıdır.
    • Hayatı tozpembe sanma yanılırsın, ne kadar çabuk gerçekleri kabul edersen o kadar kolay ayakta kalırsın
    • Anne karnında 50 cm uzayıp da 20 yılda 1 metre uzayamamış insansın. Seni hayat ciddiye almamış ben niye alayım?
    • Fazla mütevazılığın sonunun vasat adamdan öğüt dinlemek olduğunu gördüğümden beri kendini beğenmiş bir insanım.
    • Önce eleştirdiğin hayatın başrolü olacaksın. Öyle oturduğun yerden yargılamayacak, aynı yollardan sen de geçeceksin!
    • Kimi insan vardır karanlık yapar ortalığı kör olursun. Kimi insan vardır aydınlatır her yanı görünmeyeni görürsün
    • Kırgınım mendi satan sümüklü bir çocuk kadar, buna rağmen yormadı beni kolpa insanların arkamdan döndürdüğü yalanlar.
    • Herkesin hayalini kurduğu paha biçilmez bir kadınsan, kusura bakma herkesin alabileceği kadar ucuzsun aslında
    • Şerefini iki paralık ettin, benim seçimimdi dedin. Demek ki senin seçimlerin yalanmış, bende yok oldun gittin geçmiş olsun
    • Attığınız ya da atacaklarınız kazıkları saklıyorum, saklıyorum ki gün gelip bana döndüğünüzde sizi ağırlayacak yerim olsun.
    • Her söze bir cevap, her lafa bir kapağımız var. Kapaksız üretimim diye sevinme, bir uydururum ki kapağı kimse açamaz sonra.
    • Biz selfie çekerek kendini güzel sanan çirkinlerden değil, fotoğrafçıda ailesi ile fotoğraf çekilen güzel insanlardık gerçekten.
    • Bende ki anlayışı tükettiğin gün, bana karşı olan anlayışını öldürdüm yüreğimde. Nefes olsan da artık yaşamıyorsun resmi olarak kalbimde.
    • Günlerce belki de aylarca anlatabileceğiniz insanları tek bir kelimeyle özetlediğiniz zaman boş şeylere değer verdiğinizi anlayacaksınız.

    Bunlarda İlginizi Çekebilir