Unutulmaz Yeşilçam Film Replikleri


KATEGORİLER : , , , , , YORUM: 0
İşte en güzel Yeşilçam Film Replikleri ,Unutulmaz Yeşilçam Replikleri, Komik Replikler, Türk Filmi Replikleri,Komik Yeşilçam Diyalogları,Kemal Sunal Film Replikeri sayfamızda hazır.
Unutulmaz Yeşilçam Film Replikleri

Hayır. Durun.! Kemal suçsuzdur. Aradığınız suçlu benim!
Son nefesimde her şeyi itiraf etmek istiyorum. Katil benim.
Bana, yıllar önce çılgınca sevdiğim bir kadını hatırlattınız.
Anneciğim, ben bu amcayı çok sevdim. Ona baba diyebilir miyim?
Seni sevmiyorum! Seninle oyun oynadım, bunu anlamadın mı hala?
Ben fakir bir gencim, sen ise zengin bir fabrikatörün kızısın.
Bizim, bu dünyada yaşamaya hakkımız yok mu be hakim bey abicim?
Söyleyemedim anne, babamın simitçi olduğunu yine söyleyemedim!
Turist Ömer derler benim adıma, pişman olur bakmayanlar tadıma.
Hatırlar mısınız, bir zamanlar fakir ama gururlu bir genç vardı?
O kızla evlenirsen, seni mirasımdan mahrum, evlatlıktan men ederim.
Üstlendiğin vazife çok mühim Kemal. Bu görevi, layıkıyla yapacağından eminim.
İşte bana yazmış olduğun aşk dolu mektuplar. Meğer hepsi yalanmış. Al bunları.
Bak yavrum ben senin amcanım. amca demek baba yarası demektir biliyorsun değil mi?
Ohhh yaaa, ben alcam o eşeğiiiii, vurcam belineee kırbacııı, vurcamm belinee kırbacııı.
Ben kör bir gencim, hayatımı keman çalarak kazanırım. Rica ederim duygularımla oynamayın.
Bizim gibi insanlar şerefleri için yaşarlar, namusları için ölürler. Ama sen bunu anlayamazsın. Nen var kuzum sizin.
Görüyorum. Görüyorum.
Nayır Necla, n’olamaz.
Sen arkadaşımın askışın.
Tanrım neden, neden ben!
Lütfen haddinizi biliniz.
Tanrım ne kadar bedbahtım.
Bu resimdeki amca kim anne?
Demek aşkımız bir yalandı.
Sus susss usss dedim sanaa.
Neden ağlıyorsun anneciğim?
Tanrım, bu resim. Bu resim.
Fakirsin sen. Fakir. Fakir.
Ben artık yarım bir insanım.
Bu da mı gol değil hakim bey?
Biz, ayrı dünyaların insanıyız.
Amca, size baba diyebilir miyim?
Bu acıklı bir aşk hikâyesidir.
Senin annen bir melekti yavrum.
Annen sen doğarken öldü yavrum.
Aman Allahım, ne kadar mesudum.
Babanın kanını yerde koma oğul.
Güzel olduğun kadar küstahsın da
Reca ederim duygularımla oynamayın.
Demek ikimiz de aynı kadını sevdik.
N’allahım. Sen sen bu ses n’olamaz.
Güzel olduğunuz kadar, küstahsınız da.
Sen kaç yiğidim, ben onları oyalarım.
Biliyordum. Ölmediğini biliyordum Rıfat.
Lütfen peşimi bırakın, muhitimize geldik.
Bu ses. Bu ses. Olamaz, git. Git buradan.
Hayır Tamer. Olaylar sandığın gibi değil.
Hahayt gülerim sen beni ne sandın şaşkoloz.
Bedenime sahip olabilirsin ama ruhuma asla!
Nayır, nolamaz, bunu bana yapamazsın Nalân.
Bana annemi tekrar anlatır mısın babacığım?
Hayır yavrum ağlamıyorum. Gözüme toz kaçtı.
Beni paranla satın alabileceğini mi sandın?
Olmadı Neriman, yapamadım. Seni unutamadım.
Evlenince, pembe panjurlu bir evimiz olacak.
Durun! Siz evlenemezsiniz, çünkü kardeşsiniz!
Çocuğumun ameliyat parası için yaptım her şeyi.
N’olur gerçeği söyleyin doktor yaşayacak mıyım?
Parayla saadet olmaz evladım, bunu sakın unutma.
Hayır. Hayır. Tertemiz hislerimle oynadın benim.
Aman Tanrım, göremiyorum. Göremiyorum. Kör oldum.
Yaa Justınyanus, işte buna Osmanlı tokadı derler.
Seni hiç sevmiyorum sütoğlan! Babanı da sevmezdim!
Benim de senin yaşlarında bir oğlum vardı evladım.
Ben sırtımda taş taşır, yine seni okuturum yavrum.
Sen mi büyüksün? Hayır, ben büyüğüm ben! Yaşar Usta!
Metanetinizi muhafaza ediniz. Tanrıdan ümit kesilmez.
Hayır siz kovmuyorsunuz, ben vazifemden istifa ediyorum.

Bunlarda İlginizi Çekebilir