Üzüntülü Mesajlar, Üzgün Sözler, Üzücü Laflar


KATEGORİLER : , , , , , , YORUM: 0
İşte Üzüntülü Mesajlar, Üzgün Sözler, Üzücü Laflar sayfamızda ki yerini aldı. Beğeneceğinizi umuyoruz. Ama üzülmeyin Lütfen...
Üzüntülü Mesajlar, Üzgün Sözler, Üzücü Laflar
Hadi yalnızlığını idam et bakalım, son arzusunu yerine getirebilecek misin?
Beni candan usandırdı cefâdan yâr usanmaz mı? Felekler yandı âhımdan murâdım şem’i yanmaz mı?
Ay değil mevsim değil bir ömür geçti sensiz, keşke böyle sevmeseydim ağlıyorum çaresiz.
Ben sadece yoldum. Ama sen beni hep kaybettin!
Efkârlıyım bu gün yine gurbet elde akşam oldu içip küstüm kaderime ayrılık oldu.
Yüzün değil, hüzün görünür bazen aynada. Çeki düzen veremezsin.
Nelere değiştim hayalini, bilseydin kalırdın sonsuza kadar!
Şu an kalbim sıcaksa, fazla uzaklaşmış olamazsın.
Fırtınanın şiddeti ne olursa olsun martı sevdiği denizden asla vazgeçmez.
Bugün senin için bir kurban kestim hala akıyor ve acıyor bileklerim.
Sevdiğini kaybeden insanın, gülümsemesinde bile bir hüzün vardır.
Kimse bilemez be canım. Bir yara bir ömrü nasıl kanatır.
Bir damla hüzündür kalbimden gözlerime yansıyan.
Gidişini ayık bir şekilde izledim, gelişini sarhoş bir şekilde bekledim.
Bir kar tanesi kadar beyaz ol ama onun kadar soğuk olma bir tanem.
Yine başroldeyim ve yine maalesef üzgünü ben oynuyorum.
Çoğu zaman sen kör olursun sevginden, O ise nankör!
Bir gün hayatin bütün güzelliklerinden vazgeçip ölüme sessiz sedasız gitmek istersen yanıma gel ki sana sensiz yaşamanın, sensiz olmanın olum olduğunu göstereyim.
Yağmur, mutluluğuma gölge düşürmek için yağıyorsun aldırmıyorum. Niyetin beni ıslatmaksa ben zaten ağlıyorum.
Hiç kimse görmesin tanımasın beni. Bu gece çekemem boş muhabbetleri. Dokunmayın bırakın kendi halime. Rüzgâr nerden eserse hesap kitap yok bu gece.
Sen benim adımı bile anamazsın… Bırak dost kalmayı sen benim düşmanım bile olamazsın.
Gözlerine baktıkça ağlasa da gözlerim ağlamak içinde olsa gözlerini özledim ecele sözlü, ölüme nişanlıyız, tesadüfen geldik, mecburi yaşıyoruz.
Gelir gibi yapıp köşeden ‘U’ dönüşü yapıyordu mutluluk. Bir türlü mutlu olamadık bizde, ama hala ‘U’mutluyuz.
Ağlayan kalbime yoktur derman sensiz kaldım dinlemiyor gönül ferman adını aldığımda ağzıma sözlerim ağlar o anda seviyorum seni bunu unutma!
Deniz ya kudurmalı ya durulmalı, hançer ya sonuna kadar saplanmalı ya kınında durmalı.
Hadi git durma eller anlar belki değerini benden ayrılınca bendeki değerin yok artık bunu unutma eller değerini bulsun belki mutlu olursun!
Yağmur ıslatmak için yağıyorsa aldırmıyorum eğer maksat beni ağlatmaksa ben seni düşündüğüm her zaman ağlıyorum.
Hani sevdamızla yeneriz diyorduk her şeyi aşkım! Hani aşarız sorunları diyorduk. Maalesef sen bir gururunu yenemedin bana geri dönemedin.
Gözlerimden akan her damla yaş kalbimden akan bir damla kan gibi ölmemi istiyorsan durma ağla bu canım sana feda…
Artık başka biri alacak yerimi. Ve biliyorum zamanla unutacaksın beni, ama son kez düşün sevebilir mi seni, benim sevdiğim gibi.
Eski anılarla değil yeni
https://sozler-e.blogspot.com/2019/06/uzuntulu-mesajlar-uzgun-sozler-uzucu.html
nefretlerimle seviyorum seni sanma ki unutmadım seni kalbimdeki nefret unutmuyor seni!
Bazen keşke tanışmamış olsaydık diyorum çünkü tanışmasaydık, geceleri dünyada senin gibi biri olduğunu bilmeden uyuyabilirdim.
Yağmur ıslatmak için yağıyorsa aldırmıyorum eğer maksat beni ağlatmaksa, ben seni düşündüğüm her zaman ağlıyorum!
İnanıyorsan savunduklarına, arkasında duracaksın. Gerek yol cellada, çıkarıldığında darağacına tabureye sen vuracaksın.
Sevdiğim ne sensin ne başkası sadece beni kendimden daha çok seven bana hissetmeden seni seviyorum demeyecek biri.
Felek derde ara vermez dert katar derdim üstüne kar güneşe sıra vermez yağar üstüme üstüme senin gittiğin günden belli.

Bunlarda İlginizi Çekebilir