Anlamlı Evlilik Yıldönümü Sözleri /Mesajları /Eşe /Kısa /Sms


KATEGORİLER : , YORUM: 0
Sayfamızda en güzel  Evlilik Yıldönümü sözleri bulunmakta. Beğendiğiniz Evlilik Yıldönümü mesajlarını hemen eşinizle yada sevdiklerinizle paylaşın. İşte Evlilik Yıldönümü Anlamlı Sözleri, Kısa Evlilik Yıldönümü Mesajları, Duygulu Evlilik Yıldönümü Sözleri, Etkileyici Evlilik Yıldönümü Sözleri, Çok Güzel Evlilik Yıldönümü Kutlama Sözleri ,Hazır Evlilik Yıldönümü Tebrik Etme Sözleri paylaş...


*-* Yuvamin prensesi, varligin yaşamima tarifsiz anlamlar yükledi… Birlikte nice yillar geçirmek dilegi ile canim.

*-* Güzeli ve çirkini olan bu yolda her şeyi birlikte, içtenlikle paylaşmak ve daha nice evlilik yildönümleri kutlamak dilegi ile…

*-* Evlilik sadece seninle anlam kazaniyor Birtanem. Evlilik yildönümümüz kutlu olsun.

*-* Herkesin hayatinda birlikte yaşlanmayi hayal edecegi birisi olmaliydi, ben seninle yaşlanmak istedim…

*-* Yalniz uyudugu gecelerde yataginin sol yanindaki boşlugu dolduracak birisi olmaliydi, ben sol yanimda hep sana sigindim…

*-* Birlikte uyanilan sabahlarda yüzünü güldürecek birisi olmaliydi, ben sabahlari seninle uyanmayi seçtim…

*-* “O varken bana bir şey olmaz!” diyecegi biri olmaliydi, ben gözümü kapatip sana güvenmeyi seçtim…

*-* Deliler gibi kiskanacagi ve deliler gibi kiskanacak birisi olmaliydi, ben seni kendimden bile kiskandim…

*-* Dudaklari uzandiginda istemsiz gözleri kapanacak biri olmaliydi, ben sen bana sokuldugunda gözlerimi huzurla kapatmayi seçtim…

*-* Kendini kollarina biraktiginda huzuru tattiracak birisi olmaliydi, ben o eşsiz huzuru sende buldum…

*-* Çayina kaç şeker attigini, kahveyi nasil sevdigini bilecek biri olmaliydi, ben tüm kahveleri senin elinden içmeyi seçtim…

*-* Elinden tutup nereye gittigini umursamadan yürüyecek birisi olmaliydi, ben bu yolculuga seninle çikmayi sonuna kadar seninle gidip bu yolu sadece senin elinden tutarak yürümeyi seçtim…

*-* Zamanina ömrümüz yeter de, yaşamamiz gerektiginde; kiyafetlerini önce yikayip, sonra da dag gibi olsa bile; hiç bikmadan ütülemek isteyecegimsin. Her sabah sikilmadan kahvaltisini hazirlayip, ekmegine reçel sürecegim, çayini demleyecegimsin. Uyuya kaldigi her yerde, üzerine örtüsünü örtecegimsin. Rabb’im nasip eylesin. amin…

*-* Evet, sen sen. İyi ki varsin. Benimle oldugun için degil. Sadece oldugun için. Seni tanimiş olmak bile yeterli bir daha asla umutsuzluga kapilmamak, aksi iddia edilmeyecek şekilde “dünya yaşanilacak bir yer demek için”. Bir gün benden gitsen bile, bu dünyada bir sen oldugunu bilmek her zaman mutlu edecek beni, umut ve huzur verecek. O nedenle aklima gelen en güzel şükrü ediyorum: İyi ki varsin.

*-* Bana sarildiginda hissettigim güven duygusunu çok seviyorum. Kimseleri görmeden dudagimin üstüne kondurdugun üç küçük www.https://sozler-e.blogspot.com/2019/02/anlamli-evlilik-yildonumu-sozleri.html öpücügün sicakligi hiç eksik olmasin hayatimdan. İyi ki varsin…

*-* O büyük gün daha dün gibi; fotograflar sarardi ama dügün pastamizin tadi hala damagimda. Nice nice yillara hep elele…

*-* Yillar geçse de aşkimiz ilk günkü gibi. Yaşattigin ve yaşatacagin tüm mutluluklar için binlerce teşekkürler hayatim.

*-* Başima gelebilecek en güzel mutluluktu seninle hayatimi birleştirmek!

*-* Bu mutlu gününüzde yaninizda olamadigimiz için gerçekten çok üzgünüz. ama dügününüzde kendimizi affetirecegiz. Mutluluklar ve sevgiler…

*-* Hedefi onikiden vurdun, fistik gibi kizi kaptin.  Hadi bakalim elinizi çabuk tutun, yuvanizi bir an önce kurun. Dügün davetiyenizi de bekliyorum. Mutlululuklar…

*-* Her gününüz birbirinizi daha çok severek ve birbirinize daha çok baglanarak geçsin. Hayat boyu mutlu ve huzurlu yasayin! Yuvanizdan sevgi eksik olmasin…

*-* Paylaştikça çogalan tek şey sevgidir, evlilik gibi bir noktayla ebedileştirdiginiz sevginizin hep çogalmasini dileriz…

*-* Beni ben yapan senin varligin canim! Hayatimda oldugun için sonsuz teşekkürler… Seni seviyorum.

*-* Zaman çok kisa, yaşam boyu birlikte olmaya söz verdiginiz bugünden itibaren birbirinizin kalbini kirmamaya ve hep sevgi dolu olmaya özen gösterin. Mutluluklar…
https://sozler-e.blogspot.com/2019/02/anlamli-evlilik-yildonumu-sozleri.html
*-* Nice mutlu yillarda, birlikte yaşlanmak dilegi ile…

*-* Beni ben yapan senin varligin canim! Hayatimda oldugun için sonsuz teşekkürler… Seni seviyorum.

*-* Bir elmanin iki yarisi gibisiniz. Yaşam boyu bunu korumaniz ve birbirinizi hep tamamlamaniz dilegiyle… Mutluluklar!

*-* Her gününüz birbirinizi daha çok severek ve birbirinize daha çok baglanarak geçsin. Hayat boyu mutlu ve huzurlu yasayin! Yuvanizdan sevgi eksik olmasin…

Bunlarda İlginizi Çekebilir