Whatsapp Günaydın Mesajları Yeni


KATEGORİLER : , , , YORUM: 0

  • Sevdiğiniz kişiye uykunuzdan uyandığınızda söyleyebileceğiniz en güzel whatsapp günaydın mesajları sayfamızda hazırlandı.Sayfamızdan en güzel whatsapp günaydın mesajlarından birini sevdiğinize hemen gönderip onu sevindirebilirsiniz. Sevgiliye whatsapp günaydın deme sözleri ve mesajları sayfamıza hoşgeldiniz...

En Güzel Whatsapp Günaydın Mesajları

  • Günɑydın bɑhɑr kokulum, kır çiçeğim nefesim, gözüm. Her şeyim günɑydın günɑydın.



  • Günaydın geceleri rüyalarımın, gündüzleri hayallerimin prensesi.


  • Acaba bu mesajı okuyan melek uyanmış mıdır? Günaydın meleğim.


  • Bu sabah mavi bulutları avucuna, mutlulukları kalbine, sevgimi usuIca kalbine bırakıyorum. Seni seviyorum günaydın sevgilim


  • Uykunun tatlı, yatağın sıcacık, havanın buz gibi soğuk olduğu bir günde sevgilime günaydın.


  • Bende hɑyɑt seninle bɑşlɑr, seninle biter, bir mesɑj gönder de cɑnlɑnsın bu beden, günɑydın bebeğim.


  • Sana aşık değilim sadece hayallerime çok yakışıyorsun günaydın bebeğim.


  • Her günün ayrı bir güzelliği olsun yanında güne gülerek başla sevgilim, bugünde seni kıskansın her şeyim günaydın.


  • İnsan her uyandığında ömründen bir gün gidiyor ama seninle benim ömrüm uzuyor. Günaydın aşkım.


  • Günaydın; benim viran gönlümün sultanı, Günaydın; dost bağımın gonca gülü, günaydın; Süreyya yıldızım, günaydın: ay yüzlüm, günaydın; canımın cananı, günaydın.


  • Günün aydın olsun bugün benden sana bir armağan olsun günaydınlar aşkım.

  • Rüyalarımın sahibi sensin, uykumdan uyanınca adın yankılanır odamda, sabah güneşi usulca doğarken, bu mesajı yolluyorum sana günaydın hayatımın anlamı.


  • Elini verene qözünü değdirene sözünü diyene diyemeyene sevgimi görene göremeyene günɑydın.


  • Yere düşen yağmur damlaları kalbine inecek güneşi engellemesin güneş bulutların arasından Hep sana doğru baksın Güneş güzellikler getirsin günaydın aşkım.


  • Haydi kalk uyan sevgilim, bir gülüş savur etrafına kıskansın seni güneş.


  • Seni sevmek güneşe dokunmak gibi, sana bakınca eriyor içimdeki buz kütleleri, her günüm seninle başlar, seninle yaşanır ancak bu hayat, günaydın aşkım.


  • Günaydın hayat arkadaşım ruh ikizim güzeI bir gün bizimle olsun dualarım sevgim seninle.

  • Bu sabah mavi bulutların avucuna sevgiyi gönlüne ve aşkı usuIca kalbine bırakıyorum güneş her zaman doğsun ve her doğan güneş sana mutluluk getirsin. Günaydın bir tanem.
https://sozler-e.blogspot.com/2019/07/whatsapp-gunaydin-mesajlari-yeni.html


  • Günaydın bir tanem yeni doğan her gün umutlarımızın senedi olsun.


  • Sen benim yıldızımsın, güneşim olduğun gibi, sen benim bitmeyen günlerimsin tıpkı bugün olduğu gibi, günaydın sevgilim günaydın benim en güzel günüm.


  • Günaydın bahar kokulum, kır çiçeğim, sıcak nefesim, sevda bakışlım, her bir şeyim Günaydın.


  • Bir güneş gibisin sen gözlerimde, geceleri rüyam olursun girersin düşlerime, hayatı buldum gözlerinde, günaydın sevgilim, günümüz aydın olur birlikte.


  • Bir rüya gördüm içinde sen varsın, rüyaların içinde hiç bitmeyecek rüyamsın sevgilim günaydın meleğim.


  • Uzaklardan bir yeIe ser süslü bir sonbahar sabahında. Gönüller bir olsun mekanlar kimin umrunda. Kardeşlik sevgi hissetmektir arada, yollar ve zaman olsa da. Günaydın.


  • Sabıra günaydın, şükre günaydın, dualara günaydın, alınan nefese, yaşama, yaşamın tadı dosta günaydın.


  • Hayatin yorgunluğuna, geleceğin belirsizliğine insanların vefasızlığına, zamanın zalimliğine inat senin gibi dostları sevmeli ki, solmasın bu hayat. Günaydın.


  • Hayatıma renk katan, her gece sabahı bana özleten biricik aşkım günaydın.


  • Adını güneşe yazsam güneş batmamak için ant içer, gözlerini yıldızlarla paylaşsam yıldızlar kaymamak için yemin eder, ben sana yeminliyim sevgilim günaydın.


  • Dertler olsa da ömrümüzde, ışık bitmez kalbimizde, yine gülerek başlayacağız bu güne günaydın olsun bebeğime.


  • Sana dokunamayacağım kadar uzaktasın. Ama yüreğim halen avuçIarının arasında. Günaydın her şeyim.


  • Sen şuan kendin kadar tatlı rüyalar görürken, ben bugüne seninle yaşanacak olan güzel saatleri hayal ederek güneşe seni anlatıyorum sevgilim, günaydın.


  • Sabah gözlerimi açıp seni izlemek, dudaklarına öpücük kondurarak uyandırmak isterdim aşkım, günaydın sevgilim.


  • Günaydın hayatımın anlamı günaydın içimin sönmeyen ateşi günaydın baş tacım. Günaydın güzeller güzelim.


  • Günaydın özlenmesi en güzel olan insan sana ve kalbine günaydın.


  • Her güne senin vɑrlığınIɑ bɑşlɑmɑk süper, o güzel mesɑjınlɑ uyɑndım dün sɑbɑh, bu sɑbɑh sırɑ bende, günɑydın bir tɑnem, prensesim, çok öpüyorum seni günɑydın.


  • Aşk olsun, sevda olsun, huzur olsun ama her şeyden öte, sağlık ve mutluluk olsun. Günün aydın olsun sevgilim.


  • Hɑyɑlin hep gözlerimde, ismin geçer sözlerimde, hɑsretin dɑyɑnılmɑz olur gecelerimde, bir mesɑj gönder de, güneş doğsun günlerime, günɑydın ɑşklɑrın en güzeli


  • Sabahları, bir yeni dünya gibi geliyorsun; öylesine süslü, öylesine sadesin ki. Sen öyle güzelsin ki sabah sevgilim o kadar güzelsin ki.

Bunlarda İlginizi Çekebilir