En Güzel Aşk Sözleri 2019, En Güzel Aşk Mesajları 2019,Resimli Aşk Sözleri


KATEGORİLER : , , , , YORUM: 0
En güzel aşk sözleri 2019 sayfamızda birbirinden güzel resimli aşk sözleri, en güzel aşk mesajları, sevgiliye kısa aşk sözleri, sevgiliye aşk dolu mesajlar 2019, anlamlı aşk sözleri uzun, duygusal aşk sözleri sevgiliye kısa resimli sözler yer alıyor.

Ve diyeceğim ki;Aşk güzel şey..
vaktinde
ve doğru insanla geldiği sürece…
 
Biz seninle bir salkımın iki aşık üzümüyken,
Başka şişelerden şarap olmuşuz,
Başka hayatlarda harap olmuşuz..
Biz seninle bir denizin iki aşık balığı iken,
Başka sularda yüzüp durmuşuz,
Başka kıyılara vurmuşuz.

Sen mi? Alırım bir ömür.
Yanıma gelmediğinde rüyalarıma beklerim.
Bana yüzünü dönme gece oluyor sanıyorum.
Senin gülüşün ilkbaharda daha renkliydi.
Çünkü her bir zerrem aşık her bir zerrene.
Gülümse biraz ilaç alacak param yok çünkü.
Telaşımı hoş gör, ıslandığım ilk yağmursun.
Yemin ederim intiharsın sen seve seve edilen.
Yanlış olduğunu bile bile yürüdüğüm yolsun sen.
Onunla kavga etmeyi, başkasıyla gülmeye değişmem.
Konu ne zaman senden açılsa kapatmaya kıyamıyorum.
Gittin… Ve solumda kaldın ve soluğumda ve sonumda…
Sen bile bilemezsin gülüşün ben de kaç bahar eder.
“Yan yana” ayrı yazılır, biz hep “sımsıkı” olalım.
Ben sadece sevmeyi biliyorum, unutmayı öğrenemedim.
Ama ben uyuyamadığım geceleri sana helal etmiyorum.
Derdimin dermanı sensin. Bana bir duanın amini gerek.
Kim istemez mutlu olmayı, ama mutsuzluğa da var mısın?
Ve aşk senin tenezzül bile etmediğin gözlerimde kaldı.
Aşk; tam anlamıyla seni gördüğüm anda ya da sesini duyduğumda kalp atışımın sanki yanımdan atlılar geçiyormuş gibi atmasıydı…
…ve sonsuza dek mutlu yaşadılar. Çünkü onlar birbirine aşkla bağlıydılar…
Aşk çаrе midir yаlnızlığа?
Yoksа tutsаk mı еdеr yürеğinе?
Yа dа uçurur mu kаfеsindеki çırpınаn kuşu, özgür bırаkır mı?
Aşk nеdir sаhi?
Aşk sеvmеktir sеvginin dе doz аşımı yoktur.
Korkmаyın doyа doyа sеvin sаrmаlаyın sеvdiğinizi…
Sеn bеnim еn kıymеtlimsin, En güzеl vаzgеçilmеzimsin.
Sеvmеklе bitmеyеnimsin, Sеn bеnim hаkikаtlimsin.
En dеrin, еn içimdеsin, Sеn bеnim еn güzеl dеrdimsin.
Hеr gеcе onu düşünmеktеn sааtim ilеrlеmеz oldu.
Kim sorаrsа sааt kаç diyе,
cеvаbım hеp аynı;
O’nа doğru.

AŞK SÖZLERİ

Gözlerin gözlerime değdiği anda anladım sol yanım olacağını. Dünya durdu sanki ve tek duyduğum ses; kalp atışımdı..
Sen bana Allah’ın emanetisin. Seni sevmek aşktır bana…
Sen benim ilk şiirim, ilk kavgam, sen benim 17 yaşımsın.
Öyle biri var ilk görüşte değil her görüşte aşık oluyorum.
Ona bakmaya kıyamamak mı, yoksa bakıp da doyamamak mı aşk.
Sende gördüğümü görecekler diye ödüm kopuyor. Özdemir Asaf
Aşk tüm dünya insanları içinde sana tanıdığım ayrıcalıktır.
Aşk sevgilim, seni düşlerken saç diplerimin bile terlemesi.
Sen aklım ve kalbim arasında kalan en güzel çaresizliğimsin.
Başka havalar getir bana içinde biraz bahar olsun biraz sen.
İnsan iki şeyi saklayamaz: Sarhoş olduğunu ve аşık olduğunu.
Gözlerime bakarken gözlerinin içi gülüyordu, nasıl sevmezdim?
Sevdim. Çünkü bir tek ona sarılınca yuva gibi kokuyordu içim.
Yağmur başladı. Gelse de ıslansak dediği biri olmalı insanın.
Seni ben canımın içinde sakladım. Kalbimin ta derinliklerinde…
Sen benim gökyüzüne gönderdiğim duamın yeryüzündeki cevabısın.
Sen hep gülümse ki yüreğinin güzelliği gülüşlerinde canlansın…
Ve aşk. Herkesi ona benzetip, Kimseyi onun yerine koyamamaktı.
Sen benim görmek için, bakmaya gerek bile duymadığım ezberimsin.
O kadar güzel gülüyor ki tamam diyorum bu kadar yaşadığım yeter.
Kendimi görebileceğim en güzel ayna bana aşkla bakan gözlerindir.
Ötesi yok bu duanın benim ol. Benimle, aklınla, aşkınla bin yaşa.
Canımın içi, sen hangi şiirden kaçıp geldin yüreğimin orta yerine?
Esrar gibi yeşil olmasa da gözleri… Her bakışı sarhoş ediyor beni.
Aşk, yer yerinden oynasa da; yâri yürekteki yerinden oynatmamaktır.
Seni yüreğime düşüren yerçekimi etkisini hiç kaybetmesin istiyorum.
Ve beni birden bire yüzünü değil, gözünü değil, sesini göresim geldi.
Aklımda işin yok! Durup durup aklıma gelme… Yanıma gel, mevzu kalbimde!
O senin neyin olur dediler. Uzaktan dedim uzaktan yandığım olur kendisi.
Yeter ki diline dolanayım; istersen bir küfür, istersen bir şarkı olayım.
Ad koyunca büyüsü bozulur diye, isimsiz, izinsiz, içimden seviyorum seni.
Sus be yüreğim, ben de biliyorum özlediğimi; Sus da bilmesin özlendiğini.
Bazen aşk iki lafı bir araya getirememektir. Seni dersin… Tükenir nefesin.
Sensiz bir gün daha akşam oldu. İçim el vermiyor. Biz buna “gün” demeyelim.
Denize ilk kez giren çocuk masumiyetiyle seviyorum seni. Boğulacakmışım gibi.
Bir gün bir yerde tekrar karşılaşırsak eğer, benimle yine tanış yine seveyim.
Bakışların sonsuz kuyu misali, sen baktıkça ben içine düşüyorum Yusuf misali.
Sen benim yıldız kayarken tuttuğum dilek değil ezan okunurken ettiğim duamsın.
Eğer adına eşlik edecekse soyadım, Allah için ahirete kadar senindir sol yanım.
Ben utangaç bir kalbi taşırım geceden. Ben sana aşık olduğumu, ölsem söyleyemem…
Bana kimse sen gibi baktı mı bilmem, ama ben kimseye sana baktığım gibi bakmadım.
Bütün şairler sana mı aşıktı ki her okuduğum şiirde, dinlediğim ezgide sen vardın.
Eğer aşk karşılıklı olsaydı, tek taraflı aşkın en güzel aşk olduğunu inkar ederdi.
Beni hep yanlış anladın zaten sen. Geleceğim ol demiştim sana. Gel ecelim ol değil.
Sen benim hiç bıkmadan saatlerce seyre daldığım, tövbe tutmayan en tutkulu sevdamsın.
Hüzün yakışmıyor bu aşka gülüm. Hüzün yakışmıyor ama: Gece sen yoksun ve ben burdayım.
Sen güldün ben bir yudum daha içtim çaydan. Yoksa nasıl açıklardım, içimdeki sıcaklığı.
Sonunda aşk acısı olsa da sev, çok sev. Usul usul gir yüreğime, kalbim bağrım çatlasın!
Ey canımın sahibi Yar! Sen benimle olduktan sonra kaybettiklerimin ne önemi var. Mevlana
Aşk bittikten sonra arkadaş kalalım diyenler! Güle başka isim versen değişik kokacak mı?
Çok solcu gördüm ben bu hayatta ama kimse senin gibi kalıcı devrim yapmadı “SOL” yanımda.
www.sozler-e.blogspot.com 
Ölüm dediğin nedir ki? Dönüşü olmayan tatil. Aşk dediğin nedir ki? Gençliği öldüren katil.
Eğer, gözlerin görüyor ve kulakların da duyuyorsa; Sen aşık değilsin ve olman da imkansız.
Dışarıya yağmur, yüreğime hasret, fikrime sen. Nasıl yağıyorsunuz üçünüz birden bir bilsen.
Dilek tutman için yıldızların kayması mı gerekiyor illa ki? Gönlüm gönlüne kaydı yetmez mi?
Aşktan yana yaşadıklarımı bilseydin eğer, halen sevebiliyor oluşuma aşık olurdun… Elif Şafak
Git diyorsun da, olmuyor işte git demekle. Ben de sana sev diyorum mesela. Sevebiliyor musun?
Öyle uzaktan seyretme adına hayran olduğum yar. Buyur gel ömrüme, ömrüm, ömrün olsun. Mevlana
Aşkın gözyaşları ıslatırken sevgilinin omzunu, neden bu kadar geç kaldığını sorar aşk meleği.
Aşk diye birşey yaşıyorum. Ne tek taraflı demeye dilim var. Ne de karşılıklı olduğuna ispatım.
Onu gördüğünde için titrerken, sana gözleri dudaklarından önce tebessüm ederse işte AŞK budur!
İyi geceler canım derdin. Gecenin iyiliğinden çok, canın olma düşüncesi yeşerir dururdu içimde.
Evleniriz belki bir gün, belki çocuklarımız olur. Bana benzer şair olur, sana benzer şiir olur.
Belki de aşk asla kullanılmamalıydı cümle içinde, zaten bir daha gönül koymak mı ortaya, tövbe!
Sana en muhtaç olduğum şu anda gel. Yaşamak olsan da gel, ölüm olsan da gel.  Ümit Yaşar Oğuzcan
Bir insan aşık olunca; kıskanır, bağırır, kısıtlar, hesap sorar, sahiplenir. ama; anlayana işte.
Merhaba sevdiğim; ben o sevmediğin. Bugünde mi geçmedim aklının kıyılarından? Ümit Yaşar Oğuzcan
Yine gece yine hüzün ve yine içimde sen… Ve yine biliyor musun? İçimde sen olunca hüzün de güzel.
Kalemi icat edene saygım sonsuz, ama senin sıcacık yüreğin olmasaydı bu kalem kâğıda dokunamazdı.
Yürekten akan sözler yüreğe akar. Ağızdan çıkan sözler ise bir kulaktan girer bir kulaktan çıkar.
Aşk şişe çevirmece oyunundaki şişeye benzer kimde durursa dursun ya doğruluk ister ya da cesaret.
Eskiden karanlıktan korkar yağmurdan ürperirdim şimdi karanlıklar sırdaşım yağmurlar göz yaşım oldu.
Dünyadaki herkesin parmak izinin farklı olması, kimsenin sana benim gibi dokunamayacağının kanıtıdır.
Açık çay içerdi hep, demli olunca bardağın diğer tarafından beni göremezmiş, Öyle derdi. Cemal Süreya
Asla aşk acısı çeken birine aşık olmayın; Çünkü o kişi yaralıdır ve yarabandı olarakta sizi kullanır.

AŞK MESAJLARI

Bir kadın aşka inanmıyorum derken, aslında tek bir şey söylemek istiyordur: “Hadi beni aşka inandır.”
Boş yere canı yanmaz insanın. Ya bir eksiklik vardır geleceğe dair ya da bir fazlalık geçmişten gelen.
Acılarımı bile tatlandırıyor aşkın. Yıkıma terkedilmiş kalemin bütün hücrelerine sürülmüş iksir gibisin.
Annem yaşı ilerledikçe elim kolum ağrıyor diyor, ah be annem benim yaşım kaç ki her gün sol yanım ağrıyor.

RESİMLİ AŞK SÖZLERİ








Bunlarda İlginizi Çekebilir