Acayip Güzel Sözler, Acayip Mesajlar 2019


KATEGORİLER : , , , , YORUM: 0
Sayfa içeriğine çok beğeneceğiniz her telden acayip sözler ekledik. Sayfada ki acayip sözleri isterseniz kısa mesajla arkadaşlarınıza yollayın yada sosyal medya hesabınızdan paylaşın.
Çok Acayip Güzel Sözler, Acayip Mesajlar
Çok Acayip Güzel Sözler, Acayip Mesajlar


Acayip şeyler acayip düşüncelerden doğar.

Hayattan bıkmış insan. Sudan bıkmış balığa benzer.

Ederinden fazla değer soytarıyı kral eder.

Ben onunla içimden konuşuyordum. Cahit Zarifoğlu

Herkes tarihini geçtiği yola ayaklarıyla yazar.

Okyanusta ölmez de insan gider bir kaşık sevda da boğulur.

Sadece gülüşümü yakala öfkem sana ağır gelir.

Hazır telefon yine deli gibi ısınmışken gömlekleri ütüleyeyim.

Deha insanın kendi ateşini yakmasıdır. J. Foster

Ders alınmış başarısızlık başarı demektir. Malcomb S. Forbes

Bir çift göze aşık ve diğer bütün gözlere körüm.

Zenginlik dedikleri ne ki? Kokunu satın alamayacak kadar fakirim.

Çok sevilmeye değil hep sevilmeye ihtiyacım var.

Milyonlarca ses tonu vardır ama sadece birini duyduğunda aptallaşırsın.

Aşk bir uçurumdan düşmek gibidir bunun için sevgiliye yar denilir.

Hayattan bıkmış insan. Sudan bıkmış balığa benzer.

Ederinden fazla değer soytarıyı kral eder.

Ben onunla içimden konuşuyordum. Cahit Zarifoğlu

Herkes tarihini geçtiği yola ayaklarıyla yazar.

Okyanusta ölmez de insan gider bir kaşık sevda da boğulur.

Sadece gülüşümü yakala öfkem sana ağır gelir.

Hazır telefon yine deli gibi ısınmışken gömlekleri ütüleyeyim.

Deha insanın kendi ateşini yakmasıdır. J. Foster

Ders alınmış başarısızlık başarı demektir. Malcomb S. Forbes

Bir çift göze aşık ve diğer bütün gözlere körüm.

Zenginlik dedikleri ne ki? Kokunu satın alamayacak kadar fakirim.

Çok sevilmeye değil hep sevilmeye ihtiyacım var.

Milyonlarca ses tonu vardır ama sadece birini duyduğunda aptallaşırsın.

Aşk bir uçurumdan düşmek gibidir bunun için sevgiliye yar denilir.

Şampiyon olmak demek şampiyon gibi düşünmek demektir. Dennis Waitley

Bir söze bakarım söz mü diye birde söyleyene bakarım insan mı diye.

Sorun ne kadar derine düşmen değil düştükten sonra nereye zıplayacağındır.

Osmanlıda kimseye borç takamıyordun mesela sikke sikke ödüyodun.
Doğru yolda giden kaplumbağa eğri yolda giden yarış atını geçer. J. J. Rousseau

Başarı sıkı çalışmayla üstesinden gelinmiş başarısızlıktır. Jimmy Lyons

Her kahve aynı tadı taşımaz. Nerede içiyorsan kiminle içiyorsan ona göre değişir.

Gideceğiniz yeri bilmiyorsanız vardığınız yerin önemi yoktur. P. Drucker

Kötülüklerin büsbütün egemen olduğu namussuz bir çağ bu biliyorsun. Cemal Süreya

Hayatınızı cesurca kabullenin başarıya dönüştüğünü göreceksiniz. Emerson

Emlakçı bir ev gösterdi apartman kapısına hızlıca çıkarsan vurgun yiyorsun bir altı mağma.

Bunca boş konuşan insanın arasında dilsiz olmak engel değil devrimdir. Özdemir Asaf

Boğazıma takıldı sevdan. 3 kere sırtıma vur helal de alışık değilim harama ondan olacak herhalde.

Siz benim tellerime hangi notadan vuruyorsanız ben o makamdan çalıp söylerim… Sıkıntı yok.

Hiç önemsemiyormuş gibi gözüküp deliler gibi önemsiyordum. Bu da benim ikilemimdi. Murathan mungan

Ağzınla kuş da tutsan karşındaki öküz olduğu sürece sevgini ancak iki kişi görebilir. Sen ve Kuş

Karakterim ve tavrımı birbirine karıştırmayınız! Karakterim kim olduğumla ilgilidir tavrım sizin kim olduğunuzla.

Uçurtmalar rüzgar kuvvetiyle değil bu kuvvete karşı uçtukları için yükselirler. William Churchill

Hırs bir teknenin yelkenini şişiren rüzgara benzer. Fazlası tekneyi batırır. Azı da tekneyi olduğu yerde saydırır. Voltaire

Herhangi bir aptal bile bir krizi karşılayabilir şu günden güne yaşamak seni tüketir. Anton Chekhov

Şu anda çekilmez bir haldeyim. Yorgunum uykusuz hüzünlüyüm. Sanki bir şey beni engelliyor ve özgürleşemiyorum. Kafka / Günlükler

Başarı bilinçli olanları bulur. Başarısızlık ise umursamadan ve bilinçsizce yaşayanların peşinden ayrılmaz. Napoleon Hill

Başarı başarısızlıkların olmaması değil yüksek amaçlarınızın olmasıdır her savaşı kazanmak değil sonunda kazanmaktır. Edvin C. Bliss

İnsanlar acayip: Ufacık şeylere kızıp duruyorlar ama hayatlarını harcamak gibi büyük meseleleri fark etmiyorlar bile. Charles Bukowski

Japonya’nın da derdi bitmiyo amk yanardağı bunlarda depremi bunlarda tsunamisi bunlarda. Küçükken hep beraber ekmeğe mi işediniz ne yaptınız.

Harikulade şeyler ancak içlerindeki bir şeyin koşulların üzerinde olduğuna inanma cesareti gösterenler tarafından yapılmıştır. Bruce Barton

Ben yürümeye başlayınca denizlerin üstünde karada koşanlar durup bana baktılar. Ben de gittim sığınacağım adaları birer birer batırdım. Özdemir Asaf

Doğru zihinsel bileşimi yakalamış bir insanı hiç kimse durduramaz yanlış zihinsel bileşime sahip bir insana hiç kimse yardım edemez. W. W. Ziege

Bunlarda İlginizi Çekebilir