Günaydın Sözleri, 2019 Günaydın Mesajları Uzun


KATEGORİLER : , , , , , , YORUM: 0
Günaydın sözleri 2019 sayfamızdan sevgilinize gönderebileceğiniz en harika sözler bu sayfada.  Sevgilinizin hoşuna giden bir mesaj arıyorsanız bu mesajlar tam size göre.Onu mutlu edebileceğiniz günaydın mesajları hazır. Sevgilinizi etkileyebilmek için en güzel günaydın mesajlarından birini hemen gönderip ona kendinin özel olduğunu hissettirebilirsiniz. Ayrıca sitemizde bulunan aşk sözleri ve güzel anlamlı sözlerden birini gönderip te sevgilinizi mutlu edebilirsiniz.
gunaydin-mesajlari
Romantik Günaydın Mesajları Sevgiliye

Her sabah bir önceki geceye gebedir, ben ise senin gülüşüne ve aşkına. Seni her geçen gün daha çok seviyorum sevgili. Günün aydın olsun bir tanem.
Canımın içi, ömrümün baharı, aşiretimin kraliçesi. Senin aşkınla uyanmak ne güzel bir şey, anlatsam anlayamazsın. Günaydınlar bebeğim.
Seninle birlikte aynı yastıktan uyanıp birbirimize sarılacağım günü hasretle bekliyorum. Seni canımdan çok seviyorum bir tanem günün aydın olsun.
Günaydınlar aşkım, seni her zamankinden daha çok seviyor ve özlüyorum. Sevgimin ve özlemimin hiç bitmemesi dileği ile alnından öpüyorum.
Sıcak bir yatakta seninle uyanmak çok güzel bir duygu olsa gerek. Yaşamadım, ama hissedebiliyorum. Günaydınlar can özüm, seni canımdan çok seviyorum.
Hadi uyan aşkım, söz bugün daha da çok seveceğim seni. Daha çok sahiplenip bir başka aşık olacağım sana. Bilirsin mevzu bahis sen oldun mu akan sular durur. Günün aydın, neşen bol olsun sevgilim.
Aşkımın tarifi yoktur, eğer buna benzer bir örnek hissetmek istiyorsan sabah ilk gözünü açtığında sana aşkla baktığım anımı anımsa. Yerini tutmaz bilirim, günaydınlar sevdiğim.
Ah be sevdiğim, seninle uyanmak vardı şimdi bu lanet dünyaya. Olsun, ben yine de büyük bir özlemle bekliyorum lanetli günümü J. Seni canımdan çok seviyorum civcivim, günaydınlar.
Günaydın yanına huzurum diye iliştiğim.
Bazen ‘seni seviyorum’ diyemezsin.
İyi geceler dersin,
Günaydın dersin,
Nasılsın dersin,
Kendine iyi bak dersin,
Dikkat et dersin,
Sıkı giyin dersin,
Ama
‘Seni seviyorum’ diyemezsin.
Günaydın Sevgilim, Benim dünyam zaten aydınlık seni tanıdığım günden beri. Günaydın Birtanem, Güneş bile birgün dünyaya küsecek, ancak ben sevginle yaşayıp sevginle öleceğim. Günaydın Herşeyim, Günaydın Meleğim.
Birinin sevgisini istiyorum ya. Sabahları günaydın mesajları, geceleri iyi geceler mesajları, yerli yersiz kıskançlıklar istiyorum. İğrençlikler, sapıklıklar, şakalar yapmak istiyorum. Bazen çok romantik olup, vıcık vıcık aşk sözlerinde boğulalım istiyorum. Çok bir şey değil, sevilmek istiyorum.
Bir gün bunalırsan ve sıkıntını paylaşmak istersenbeni ara…. iki elim kanda olsa gelirim, sıkıntını yok ederim… Bir gün ağlayacak gibi olursan da ara beni…. Seni belki güldüremem ama, söz veriyorum senle birlikte ağlayabilirim…. Bir gün uzaklara kaçmak istersen beni aramaktan çekinme…. Seni belki durduramam ama, senle birkikte koşabilirim…. Bir gün yüksek bir köprüden atlamaya kalkarsan da ara beni…. Seninle birlikte atlayamam ama, aşağıda bekler, seni tutabilirim….
Hata! Mesajda aşırı derecede sevgi olduğu için gösterilemiyor… Günaydın canım benim
Günaydın boncuk gözlüm iyi ki her sabah seninle uyanıyorum, iyi ki güneş bizim için doğuyor artık.
Günaydın yalancı dünyanın yalancı insanları….
Belki seni severek doğmadım ama seni severek öleceğim hayatımın erkeği.
Ben aşk ararken aşık olduğum biri değil? Hiç aklımda yokken aşık olduğum kadınsın Menekşem bitanem..
Sen hayallere dalarken ben sana dalıyordum, Günaydın bebeğim.
Günaydınlar bu mavilere. Günaydın aşkımızın pembelerine , Günaydın hayallerimizin kırmızılara , Günaydın ençokta uyuyan güzele!
adece rüyalarımda değil, gözlerimde yaşatıyorum seni, gözlerimde olduğun için rüyalarımdasın sevgilim, günaydın.. Seni çok ama çok seviyorum
Her güne adını yazdım, güneşim de sen oldun, yıldızım da Ay Işığım..
Kayan ilk yıldızdan dilenen dilekler kabul olsaydı eğer kayan ilk yıldızdan bütün yıldızların kaymasını ve her yıldızdan seninle ölene kadar beraber uyanmayı dilerdim
Ne yaparsan yap aşk ile yap. Sana aşk ile günaydın diyorum birtanem.
Sen benim hayatımda tanıdığım en güzel şeysin.
Biliyorum sende kalkınca hemen yanında aradın beni 
Kahvaltı yapmak istemiyorsan suçlama zeytinleri 
Şimdi bende bir çay koydum içiyorum keyifli keyifli 
Belki sen burada değilsin bile 
Seninle olmak sana dokunmak değil ki 
Saçların dağınıktır, mahmursundur. Kim bilir ne güzel görünürsün sevgilim, bir sabah vakti kapıyı çalsam uykudan uyandırsam seni…
Seni tanıdığım için çok mutluyum iyi ki hayatımdasın seni çok seviyorum..
Bir peri buldum, adıda peri, bedeni peri, ruhu peri, en güzel duam olacaksın
Sana her baktığımda kendimi cennet bahçelerinde hissediyorum, günaydın cennet kokulum ??
Hayatta mutluluğun bir gün hayal ettiğin mutluluktan fazla olsun sevdigim… Günaydn hayatım, bugün bir kez daha sana aşık oldum, can hecem, sükutum sabrım, ömrüm..
Seviyorum ama kimi en tatlı birisini Nasıl anlatsam bilmemki İlk harflerine baksana
Sevdim seni bir kere gönlüm varmıyor ele seninle her sabah uyanmak dileğiyle günaydın benim her şeyim.
Gecenin yıldızı kadar parlak bi yüreğin var senin. Sen ne dilersen o olur tatlı rüyalar bitanem.
Seni bana veren Rabbime şükürler olsun, Günaydın hayatım aşkım.
Benim bir mucizeye ihtiyacım vardı ve hayat karşıma seni çıkardı. Günaydın benin herşeyim.
Günaydın dünyanın tanımı, gunaydın hayatımın anlamı, iyi ki varsın ve iyi ki benimsin

Sevgiliye Günaydın Mesajları

günaydın sevgilim ne güzel bi gün değil mi kahvaltıdan önce biraz daha sevişelim mi?
Benim günüm aydın, senin ki apaydın olsun. Karanlık zindan gecelerle ben idare ederim, güneş senin bahtına doğsun.
Kalbin hangi sevgi için çarpıyorsa, yeni doğan günün güneşi seni ona kavuştursun, GÜNAYDIN
Ay doğar ayazlanır, gün doğar beyazlanır, benim sevgili yârim, uyanmaya nazlanır
Her sabah senin küçük bir buseni www.sozler-e.blogspot.com yanağımda hissetme hayaliyle uyanıp boşluğa düşmek. Günaydın Sevgilim
Hayatımın tek gerçeği, prensim, yakışıklı sevdiğim, hayatım bitanem, yaşama sevincim, nefesim kalbimin tek sahibi, vazgeçilmezim GÜNAYDIN anlamsız hayatıma anlam katan sevdiğim günaydın.
Her sabah uyandığımda seni yanımda görmek dileğiyle günaydın. Benim canım sevgilim seni çok ama çok seviyorum
Allahım bana seninle güne birlikte uyanmayı güne birlikte başlamayı ve birlikte yaşlanmayı nasip etsin prensesim günaydınn günün aydın zamanın huzurlu geçsin.
Bu sabah senin için güneşle uyandım, yanında değilim ama sevgimi yolladım, haydi kalk artık aç o güzel gözlerini bak sana kocaman günaydınlar yolladım…
en her gün yanında olup, sana seni seviyorum desem ve sen bana bi gülsen benim güneşim senin üstüne doğsun günaydin
Günaydın gün ışığım, günaydın huzur, mutluluk adı güzel olan ne varsa günaydınn…
Günaydın imkansız sevdam, her gece seni düşleyerek uyuyorum ,her sabah seni düşleyerek utanıyorum, Günaydın bitanem beni sevemesen de Günaydın bütün güzellikler senin olsun…
Günaydın sevdiğim bugün yine sensiz yatağım, uyuyorum geceleri sensiz bir gün, gelsen uyusan yanımda sabahları bana o zaman günaydın olur sevgilimm.
bana milyonlarca ‘’günaydın sevgilim’’ mesajı borcun var.
Sen benim aklımda olduğun sabahlar da yüzün ’ cennet ’ tabiri yakıştırması… O ruhu kaybetme telkinleri, içimden, seviyorum tümcesi..
Seninle atar bu kalbim seninle açılır bu gözlerim, gecemi gündüzüme katan biricik sevgilim günaydın.
Günaydın yeni doğan masum tatlı güneşim.. Günaydın kır çiçeğim Günaydın gönlümün fatihi Seninle 10. yıla Günaydın 50. yıla Günaydın sevdiğim.
Her karanlığın bir güneşi vardır, aynı geceyi gündüze çeviren güneş gibi, sende benim karanlığımı aydınlatan güneşimsin, hayat arkadaşımsın günaydın
Günaydın aşkımın aşkı sen uyanınca dünya bambaşka oluyor, sen gülünce güneş bambaşka doğuyor, sen konuşunca kalbim güm güm atıyor sen her şeyden güzel yar Günaydın aç gözlerini bende tekrar doğayım dünyaya
Bir uykunun daha sonuna geldik, yayında ve yapımda emeği geçen yatak yastık yorgan üçlüsüne teşekkürler
Bir gün gelicek o çiceği sen yakalıcaksın, bir gün gelicek ben damatlık sen ise gelinlik giyiceksin cici kız Günaydın
Kum Olsan Kalbime Tüm Okyanusları Dolaşırdım Seni Kalbime Doldurabilmek için günaydın kalbimin tek sahibi ..
Günaydın gönlümün prensesi, başımı tacı, gözümün nuru, hayatımın ilacı, derdimin dermanı, kalbimin tek sahibi günaydın
Uyanmadan önce rüyama, uyandıktan sonra aklıma gelen prensese günaydın…
Kafamda kurdukça yıkılır tüm hanem Hissizim sanma diye durnadab yazdım Ve her satırım gözlerine hitaben Mutlu ol bugünde özledim bitanem
En Tatlı sabahlar aşkımla başlar Günaydın sevgilim:)
Ben seninle sabahlara uyanmak istiyorum.Alarmım ol,beni çalar saat gibi öterek değil öperek uyandır.“Günaydin” de… “Günaydın sevgilim,kahvaltı hazır.”
Milimlerce kayan saatler ve geceye gübre edinen sabaha andım olsun. En yakın zamanda hasretle uyanacağımız günlere aydınlık olsun. Seni canımdan çok seviyorum güzel gözlüm, günün aydın olsun.

Çok Uzun Günaydın Yazıları

Acaba mu mesajı okuyan gıcık uyanmış mıdır? Yoksa hala uyuyor mudur? Uyandıysa Beni düşünüyor ve Benim Onu çok sevdiğimi biliyor mudur?öncelikle Günaydınnn!!! bu güne güzel başlamanı istiyorum herkese günaydın de bugün annene babana arkadaşlarına komşunun oğluna bakkal ahmet amcaya terzi ayşe teyzeye ,yolda gördüğün mor ineğe (hani şu milka reklamındakinden ) ya iş yerindekilere felan herkese işte bugün hep gülümse cann sıkılırsa bu mesaj aklına gelsn Yeni birgün bugün gülümse Bana yüzlerce günaydın borcun var, unutma.Herşey sende başlar sende biter bunu hiç unutma ve kimsenin seni üzmesine izin verme.şimdi sen uykulu gözlerle aklında noluyo lan akşam bu kıza ne içirdiler felan diceksn ama bn kendimdeym gerçekten sadece sana değer verdiğimi hatırlatmak istedim Günaydın Mızmızım.
Sensiz uyandığım her sabah bana gece gibi… birlikte uyanmak dileğiyle günümüz aydın olsun sevgilim :-* ve sen hep benim
Günesin dogdugu yerde parlak bir sey gorursen bilki senin icin yanan kalpbimdir gunaydin
Her günün güneşine senin varlığın ile uyandıran Rabbime şükürler olsun.
Esip esip geç ey deli rüzgâr, geldiğin yerden yârim kokusu, çɑğlɑr yollɑrɑ dɑğlɑrɑ rüzgârɑ günɑydın, özlemiyle yɑndığım ɑşkıylɑ uyɑndığım sevdɑmɑ günɑydın, güne güneş gibi doğɑn biriciğim sevgilim sɑnɑ günɑydın.
Güneşin sıcaklığını tenimde hissede biliyorsam her yeni doğan günde seninde sıcaklığını taşıyorum yüreğimin derinliklerinde günaydın yeni doğan gün günaydın yüreğimin güneşine
Bazı mesajlar çok klasik ve herkes aynı şeyleri tekrarlamış aşkım balım köpüğüm biraz fark lazım…
İnsanin kalkarken en ilk baktığı şey telefonsa ya saati merak ediyordur ya da yüreğindeki birinin ona günaydın demesi için mesaj bekliyordur, belki beklediğin ben değilim ama:D Napalım insan umduğu değil bulduğu mesajı okurmuş günaydın
Bu gece ayın doğmasını bekle Yıldızlara uzan tutmaya çalış Tutamadım diye üzülme sakın İzlemekle yetin Benim seni özlemekle yetindiğim gibi qünaydın bitanem.
Günaydın gülüm, günün tüm güzelliklerinin senin olması dileğiyle tekrar günaydın.
Hayatıma girdiginden beri yenilikler katan beni benden alan kişi tekrardan sana GÜNAYDIN SENİ ÇOK SEVİYORUM.
Günümü aydınlatan, Tek bakışıyla beni yakıp kavuran Günüme anlam katan !!!!Meleğim!!!! gggüünnnaaayyydddııınnn…
Günaydın güzel yürekli, edepli tatlı sevdiğim. Günün aydın ömrün aydınlık olsun, yaşamın sırrı ışığı yüreğine dolsun.
Seni bana veren Rabbime şükürler olsun, Günaydın hayatım aşkım
Benim bir mucizeye ihtiyacım vardı ve hayat karşıma seni çıkardı. Günaydın benin herşeyim.
enim günüm aydın, senin ki apaydın olsun. Karanlık zindan gecelerle ben idare ederim, güneş senin bahtına doğsun
Her sabah senin küçük bir buseni yanağımda hissetme hayaliyle uyanıp boşluğa düşmek. Günaydın Sevgilim
Her sabah senin küçük bir buseni yanağımda hissetme hayaliyle uyanıp boşluğa düşmek. Günaydın Sevgilim.
Bütün millet toplanmış güneşin doğmasını bekliyor, ama bilmiyorlar ki güneş meleğimin uyanmasını bekliyor..
Hayatımın tek gerçeği, prensim, yakışıklı sevdiğim, hayatım bitanem, yaşama sevincim, nefesim kalbimin tek sahibi, vazgeçilmezim GÜNAYDIN anlamsız hayatıma anlam katan sevdiğim günaydın.
Her sabah uyandığımda seni yanımda görmek dileğiyle günaydın. Benim canım sevgilim seni çok ama çok seviyorum.
Allahım bana seninle güne birlikte uyanmayı güne birlikte başlamayı ve birlikte yaşlanmayı nasip etsin prensesim günaydınn günün aydın zamanın huzurlu geçsin.
Bu sabah senin için güneşle uyandım, yanında değilim ama sevgimi yolladım, haydi kalk artık aç o güzel gözlerini bak sana kocaman günaydınlar yolladım.
Günaydın gün ışığım, günaydın huzur, mutluluk adı güzel olan ne varsa günaydınn…
Günaydın imkansız sevdam, her gece seni düşleyerek uyuyorum ,her sabah seni düşleyerek utanıyorum, Günaydın bitanem beni sevemesen de Günaydın bütün güzellikler senin olsun…

Bunlarda İlginizi Çekebilir