Güzel Mesajlar, Anlamlı En Güzel Mesajlar


KATEGORİLER : , , , , , , , YORUM: 0
Güzel Mesajlar, Anlamlı En Güzel Mesajlar
Hazır güzel mesajlar sayfamızda en güzel mesajları görebilirsiniz. Ayrıca en güzel anlamlı mesajlar, sevgiliye kısa mesajlar, aşk mesajları sayfamıza eklendi. Sevdiğinize söyleyecek güzel mesaj bulamıyorsanız size yardımcı olabilmek için sevgiliye söylenebilecek kaliteli en güzel mesajları bir arada topladık. Anlamlı mesajlar sayfamızda ki çok güzel kısa mesajlar ile sevdiklerinizi mutlu edebilirisiniz

EN GÜZEL MESAJLAR
  • Yollarımızı birleştiren kadere kızmıyorum artık sadece geç buluşturduğu için ona olan sitemim.
  • Yalnız dünyama giren davetsiz misafir. Ne iyi ettin. Seninle tamamlandı eksik yanım.
  • Seni yitirmek için değil kazanmak için çıktım bu yola. Haydi tut ellerimden kaybolmasın bu rüya.
  • Beni bir gün unutup, çekip gideceksen gönül dünyamdan, hiç girme gönül kapımdan
  • Beni en güzel duygulara bir rüzgârıyla uçuran güzel insan. Uçur beni en derin rüyalara.
  • En güzel şeyi hediye etmek isterdim sana ama biliyorum ki bu imkansız, seni sana nasıl armağan edebilirim ki?
  • Sadece hayatımı paylaşmak değil uykularımı paylaşmak istiyorum seninle. Sadece gerçekte değil rüyalarımda da yürümek istiyorum seninle.
  • Aramızda olan mesafeler beni yıldıramaz. Az evvel kulağın çınladı değil mi? Bizim şarkımızı gökyüzüne bakarak mırıldanmakla biliyorum sorumlu benim.
  • Senin mutsuzluğunu görmektense son nefesimi veririm senin ellerinde seve seve.
  • Yüreğimde sadece sana özel bir çiçekli bahçe vardı. Kış oldu dayandı, yaz oldu dayandı. Bir tek senin görmezliğine dayanamadı tarumar oldu şimdi hayallerim.
  • Mevsimler değişiyor, yıllar geçiyor, bir tek sana olan hislerim değişmiyor. Diyorlar ki bu da geçer unutursun, insan hayatından nasıl geçer. Nasıl unutur.
  • Savurdum eskileri rüzgârlara. Yepyeni bir hayata senin için yer açtım. Yelkenlerini açtım gönlümüm yeni limanlara seninle açıldım.
  • İki ayrı yoldan gelen birbirinin farkında olmayan iki kişiydik. Şimdi buluştuk aynı yolda aynı ruhta. Bir hikâyenin birleşen kahramanlarıyız.
  • Telefondan attığım bu mesajı aslında ellerini tutarak söylemek isterdim sana. Ama aramızdaki mesafeler her defasında engel buna.

  • Güzel Mesajlar, Anlamlı En Güzel Mesajlar

  • Uzakta olsak da şarkılar ve şiirler birleştirir bizi. Her nota da sen, her mısrada gözlerin, söyle bana nasıl dayansın yüreğim.
  • Her telefon çaldığında yüreğim ağzıma geliyor sensin diye. Bir bakıyorum senin haricinde kim varsa aramış. İşte o zaman telefonu fırlatasım geliyor yine de yapamıyorum. Ya sen az sonra ararsan.
  • Her düşüşümde ayağa kalkarım. Beni yere yıkacak ne askerlerdir ne silahlar. Sadece senin sözlerindir hayatımı sürdürmemi sağlayan. Silahlar toplar tüfekler hepsi bahane.
  • Bir şarkı çalınır kulaklarına, gün boyu takılır durur dudaklarına. Hani sorarlar nereden takıldı bu şarkı aklıma. İşte o zaman aklına gelmek isterim. Özlem duyan sevdalılara yoktur ne sınır ne de duvar.
  • Bunlarda İlginizi Çekebilir