Sinir Bozucu Sözler, Sinirli Mesajlar, Sinirlendiren Laflar


KATEGORİLER : , , , , , , , YORUM: 0
İşte size en sinir bozucu sözler, sinir bozan mesajlar, sinirlendirici laflar, sinirlendiren sözler, sinirleri alt üst eden cümleler, sinir adam sözleri, çok sinirli sözler facebook, sinirli söler whatsapp, twitter, yeni sinirli sözler 2019 paylaş...

• Önceleri aklına geldiğinde kalbin yerinden çıkardı şimdi ise miden.
• Ölüm korkusu sürekli değil mezarda biten geçici bir duygudur.
• Kedi uIaşamadığı ciğere mundar der. Ondan sonra “Konuşan kedi” oIarak çok meşhur oIur.
• Son güIen sen oIacaksın, çünkü geç anIıyorsun.
• Şu çocuğu doğuramadım yaaa!..İçimde kaldı.
• Siddete karşı savaş açın! Şiddet yanlılarını kurşunlayın.
• Atı alan Üsküdar’ı geçti. Biz takibe devam ediyorum merkez. Tamam!..
• Gençliğim acı veriyordu ameliyatla aldırdım.
• Maaş 350 milyon mu? Aaa ”başlarım” böyle işe haa..
• Son gülen sen olacaksın, çünkü geç anlıyorsun.
• Her hakkı saklıymış. Bende de bunca Hakkı nerede diyordum.
• Bende şeytan tüyü yok. Epilasyonla aldırdım.
• Ödümü patlattın.. 80 yıla kadar ölürsem sebebi sensin.
• Gençliğim acı veriyordu ameliyatla aldırdım
• Daha son kullanma tarihine çok var, Yavaş iç şu meyve suyunu…
• Bir soru sorabilir miyim bayan, ne kadar güzelsiniz?
• Suçlu ayağa kalk!..Çocuklu bayana yer ver!..
• Bende şeytan tüyü yok. Epilasyonla aldırdım.
• Oğlum, senin zayıflaman için daha 40 fırın ekmek yemen lazım..
• Araba benim, benim üzerime araba, ama ben onun uzerindeydim o gün.
• Tüh!.. Amortiyi tek rakamla kaçırdım yine…
• İlahi Azrail, sen adamı öldürürsün.
• Türkiye’de en demokratik olay, trafik kazaları; herkes eziliyor…
• Bende şeytan tüyü yok. Epilasyonla aldırdım.
• Bak Barbie’ciğim,sen daha TOY sun.
• Selam. Ben Aydan Şener. Ben de dünyadan Neil Armstrong.
• Dün yapılan bir operasyonla Ajda Pekkan’ın alnı sonunda ensesine ulaştı.
• Bir soru sorabilir miyim bayan, ne kadar güzelsiniz?
• Oğlum Geldin mi? Hayır, daha gelmedim!
• Beşbinkere söyledim; abartmayı bırak.
• Volkswagen Pass-at , Şahsi oynama !
• Araba benim, benim uzerime araba, ama ben onun uzerindeydim o gün.
• Ağrı kesicin varda, Erciyes kesicin var mı?
• Bu tüp bebek hatali; hep gaz kaçiriyor
• Alfabe artık 28 harf, “O” şimdi asker!
• Sık sık ameliyat olun, içiniz açılır.
• Yumurtanı sahanda mı yersin? Yoksa deplasmanda mı?
• Oğlumun adını mafya koydum, artık bir mafya babasıyım.
• Dün kazı kazandan kaz kazandım
• Yazılıdan sıfır aldım ama önemli olan katılmaktı.
• Zencinin biri denize düşerse ne olur? Tabii ki ıslanır..
• Sık sık ameliyat olun, içiniz https://sozler-e.blogspot.com/2019/06/sinir-bozucu-sozler-sinirli-mesajlar.html açılır.
• Cinayet masası, idam sehpası, elektrikli sandalye, ölüm döşeği… Bu ev pek tekin değil hanım.. Yürü gidelim…
• Bebeğinizin altına yapmasını istemiyorsanız çevirin üstüne yapsın.
• Oyunu ayakta alkışladım.. Ay yok şekerim, oturacak yer yoktu…
• Yarasa çok faydalı bir hayvandır. Öyle olmasa yaramasa derlerdi.
• Avrupadan geIen soğuk hava daIgası, üIkemizi etkisi aItına aldı.. Yok abi, Avrupa bizi sevmiyor işte, kabuI edeIim artık!..
• Bu erikson, başka erik yok.
• Rüyalar da hormonlu artık, akşam aksakallı nine gördüm…
• Kadın hakkı yoktur çünkü hakkı erkek ismidir.
• Çingeneler Amerikayı nasıl okur? ABE DE..
• En son gülen sen olacaksın. . .çünkü geç anlıyorsun.
• Hava korsanı uçağı kaçıracaktı,yapamadı.. Çünkü; uçağı kaçırdı…
• Allah’ım kendim için bir şey istemiyorum. Sadece anneme elma yanaklı sütun bacaklı bal dudaklı bir gelin eyle.
• Bayram değil, seyran değil.. Allah Alah!… Bir türlü çıkartamadım sizi..
• Gerçekler acıdır, baklava tatlıdır. O zaman baklava gerçek değildir.
• Beni deniz tutar, Ali tutar, Cem tutae.. Severler beni..
• Yerin kulağı vardır, benimde kulağım var. Ben yer miyim? Yemem!
• Çorbamdan kıl çıktı.. Beni kimle aldatıyosunuz garson bey?..
• Bilmemek ayıp değil yeter ki çaktırma.
• Kızımı ne doktorlar, ne mühendisler istedi. Bizde baktık evde kalacak,size verelim dedik, berber bey oğlum!..
• Tam öğrenmeye başlamıştım ki okul bitti.
• Hani sorarlar ya, dostun mu sevdiğin mi? diye. Artık ben onlara sadece al birini, vur ötekine diyorum!
• Ey yükselen nesil… İn ulan aşağı.
• Saçma sapan insanları sevmekte üstüme yok.
• İnsan, yarısında kesilen filmin sonunu merak etmez mi? Etmiyorum!
• Eğer dünya delikanlı olsaydı yuvarlak olmazdı
• Sen bana bi adım atsan, ben sana koşarken düşerim…
• Gençliğim acı veriyordu ameliyatla aldırdım
• Muğla harika ya deniz kum güneş eğlenceler filan mükemmel, az önce Google’dan fotoğraflarına baktım gerçekten çok güzel :))
• Selam, ben Aydan Şener – Hadi yaa… Ben de Dünyadan Neil Armstrong
• Normalde insandan insan doğar ama, sanırım bazıları kaideyi bozuyor işte.
• Yes abicim, Türkçe eğitime benden de okey!
• Tam aradığım enayisin demiyor da, ruh ikizimsin diyor!
• İlahı Azrail sen adamı öldürürsün.
• Hayatta en nefret ettiğim bir tip varsa ‘bak giderim, bir daha dönmem’ gibi tehdit edenlerdir. Allah aşkına kal, dayanamam. Banane lan git.
• Oğlumun adını mafya koydum, artık bir mafya babasıyım!

Bunlarda İlginizi Çekebilir