Duygusal Whatsapp Sözleri Etkileyici


KATEGORİLER : , , , YORUM: 0
Whatsapp hesabınızdan paylaşabileceğiniz duygusal whatsapp durum sözlerini sayfamızda hazırladık. Sevgilinize yada arkadaşlarınıza iletebileceğiniz anlamlı duygusal whatsapp durum mesajlarını kısa kısa paylaşarak beğeneceğinizi düşünüyoruz. Her bir mesaj en güzel anlamlı, çok duygusal, çok etkili işte güzel sözler...
Duygusal Whatsapp Sözleri Kısa
Sessizliği dinle, söyleyecek çok şeyi var.
Kalp zaten atıyor marifet ritmi değiştirende.
Rüzgar özür dilese de dal kırılmıştır bir kere.
Sevmek damla damla ölmektir.
Bildiğim en iyi şey, zamanla öğreneceğimdir.
Kırma be kalbimi! Nasıl olsa bir gün duracak; seninki de, benimki de.
Seni kaybettiğim için değil, kaydettiğim için acı çekiyorum.
Şeytana kafamdakileri anlattım, yapma günah dedi.
Elveda dercesine bakan gözlerine eyvallah deyip çeker giderim.
Adam yerine koyduğum insanları neden koyduğum yerde bulamıyorum
Sevmek ölmektir bence, ben de sevmiştim ölmeden önce.
Senin için ölürüm diyen; başkası için yaşarmış.
Hayatı tespih yaptım bazen çekiyorum, bazen sallıyorum.
Bizimkisi bir aşk hikayesi değildi, bizimkisi aşktı gerisi hikayeydi.
Yaprak döken gençliğimin satır aralarında altı kırmızıyla çizilmiş ve tırnak içine alınmış suskunluğumun baş harflerisin.
Nasılsın diye mesaj atsa iyiyim diye kitap yazarım.
Dışarıda yağmur kalbimde rüzgar seviyorum seni dünyalar kadar. Yüreğim yanar gözlerim ağlar içimde sadece senin hasretin var.
Unut, demekten daha büyük bir küfür yoktur benim yüreğimin lugatında.
Bu yalnızlık benim ilişmeyin.
Mantığa her ne kadar uymasa da, insanın elindekilere razı olması demek özgürlüğün kapısını ardına kadar açması demektir.
Bu gün çektiğin acı yarın sana güç olarak geri dönecek.
Gönülden gönüle köprü kurarken sağlam olmasına dikkat et. Üzerinden geçecek ağır duyguları taşıyabilsin.
Arzularını ve korkularını ortadan kaldır. Artık senin için hiç bir zalim kalmaz.
Hayata bir adım daha yaklaştım seninle. Tutunca ellerini hayata bağIanırım sevgilim. Sen hayatı bana öğrettin, kalbime sevmeyi gösterdin.
Zamana bırakınca, zamanla bırakıyorum.
Keşke söyleyebilsek birbirimize dürüstçe: Seni seviyorum ama şu anda değil. Seni görmek istiyorum ama bugün değil.
Mutsuzluk yaşadığımız oIayda değil, bizim ona gösterdiğimiz tepkidedir.
Aşk bazen acıyla tanışmanın adıdır. Ve aşk, uçmaya kanat aramak değil, uçuruma kanatsız atlamaktır.
https://sozler-e.blogspot.com/2019/07/duygusal-whatsapp-sozleri-etkileyici.html
En kötüsü de etrafa renk saçarken kendi içinde siyah olmak.
Senin de kederle evlenip boşanmış dul neşelerin var. Sen kahkahalarını bakire mi sanıyordun?
Utanırım, söyleyemem yaşadığım yalnızIığı, kelimeler yetmiyor k; bu mu sevda dedikleri.
Sevilmek umuduyla sevmek insanidir. Fakat sevmek için sevmek, meleklere mahsustur.
Bazen insan öyle özlenir ki. Özlenen biIse, yokluğundan utanır.
Açtığın yaralara zaman ve dua sürdüm bekliyorum.
Hayal ettiğin kişiyle yanındaki kişi aynıysa, şans sana gülmemiş kahkaha atmış.
Bunlar da geçecek şüphesiz. Seni unutmama kaç yüzyıl kaldı ki.
Kadın, insanın gölgesi gibidir; kovalarsanız kaçar, kaçarsanız kovalar.
Kaç lisan bilirsen bil; terk edilmeyi, yüreğine tercüme edemeyeceksin.
İntihar köprüsü gibiyim bu günlerde. Gözümden ve kalbimden düşen düşene.
Kimse seni benim kadar sevemez, çünkü kimsenin kalbi benimki gibi açık değildir.
Mevsimlerin suçu yok, senin yokluğun soğuk!
Yalnızım diye üzülme! Kargalar sürüyle, kartallar yalnız uçar.
Bu hayata dikkat et insana alkolün sahtesi insanın kahpesi çarpar.
Sert rüzgârlar karanlık geceleri severmiş, aynen benim seni sevdiğim gibi.

Bunlarda İlginizi Çekebilir