Kapak Sözler, Kapak Mesajlar


KATEGORİLER : , , , , , , YORUM: 0
Kapak sözler ve kapak mesajlar başlıklı yazımızın içeriğinde en güzel kapak sözler, kapak edici sözler,laf koyucu sözler, laf koyma sözleri,sevgiliye kapak eden sözler,eski sevgiliye kapak sözler,küfürlü kapak sözler sevgiliye sözlerini bulabilirsiniz. Ayrıca Laf koyucu sözler ile eski sevgilinize harika laflar koyabilirsiniz. Birbirinden mükemmel kapak sözler ile hemen kapak edebilirsiniz.
kapak sozler
 Kapak Sözler, Kapak Mesajlar

Sakın unutma; ben bela okumayı bilmem, ama imam sela okumayı iyi bilir.
Arkamdan konuşmana kızmıyorum aslında, karşıma çıkacak kadar cesur olmadığını biliyorum.
Yüreğimdesin diyorsun ama ben kalabalık yerlerde duramıyorum.
Pi sayısının hayatımdaki değeri senin değerinden daha fazla benim için.
Bende bütünleme bulamazsın sevgili. Bir kere kalırsan, bir daha asla geçemezsin.
Kalbinin ‘altın’ olduğunu düşünüyorsun ama ‘ayarın’ bozuk.
Boş tenekeden daha fazla ses çıkarmış. Senden öğrendim.
Beyni kullanmanın yan etkisi bulunmuyormuş, arada bir kullansan ya.
Beynin güzelmiş sevgilim, güle güle kullan.
Toz konduramazdım sana, nereden bileyim kirden görünmez olacağını?
Karakterini nerede düşürdüysen bul artık. Kanalizasyonlara bakabilirsin.
O kadar dil öğrendin, bir tek sevmenin dilini öğrenemedin.
Ben başkaları için yazarken, sen kendin için yazdıklarımı okuyacaksın.
Asla sorumluluk sahibi biri olamayacaksın çünkü bencilin önde gidenisin.
Hayal kurmak kolay değil. Yıkılınca anlaşılır ne kadar zor olduğu.
Karakterini de fondotenle kapatmışsın, ucundan bile görünmüyor.
İstediğin kadar hızlı git, kırmızı ışığı gördün mü durmaktan başka çaren kalmayacak.
Salatada bile seni arıyor gözlerim. Bir hıyarın yokluğu işte böyle hissedilir.
Karakterin kadar konuş dedim, bütün gün boyunca sustun. Haklı çıktım.
Sendeki hata kullanıcıdan kaynaklanmıyor, kodun bozuk!
Haddini bilmediğin sürece her şey hakkında bir bilgin olsa ne faydası var?
Sana değer verip üzüleceğime, x’e değer verip y’yi bulurum.
İki dakika insan ol diyeceğim ama gözün hep saatinde olacak. Biliyorum.
Mutluluğumu istediğini söyledin ve mutluluğu alıp gittin.
Akıllı telefonun faydası, karşı taraf aptal olunca görülemez.
Einstein atomu, sen geleceğini parçaladın ama daha farkında değilsin. Farkına vardığında anlayacaksın benim gittiğimi.
Ben sana küfür edemem, küfür bile hak edene yakışır.
Her şeye zam geldi de, bendeki değerinde bir değişiklik olmadı.
İçebileceğin kadar su, sevebileceğin kadar insan seç. İsraf haramdır.
Kıymet bilebilmek için alim olmaya gerek yok, azıcık insan olsan yeter. Onu bile beceremiyorsun.
Artık kasırga bile çıkarsan, ben de tek bir ağaç yaprağı bile oynamaz.
Bir fotoğrafı büyütünce kalitesi nasıl düşüyorsa, seni de gözümde böyle büyütmüşüm işte.
Bilmediği numara yok neredeyse, ama piyangoyu tutturamıyorsun.
Yüzüne karşı konuşmak istedim ama hangisine karşı konuşacağımı seçemedim.
Seninle atlıkarıncaya binerek çocuklar gibi mutlu olmak istedim, ama sen tek başına dönme dolaplara bindin.
Bana attığın kazıkları saklıyorum. Bir gün gelirsen oturacak yer lazım olacak sana.
Gözlerim yalan söylemez dediğinde anlamamıştım nasıl fıldır fıldır döndüklerini.
Nasıl güldüğümü unutmadığını söylüyorsun. Şimdi öfkemin nasıl olduğunu hatırlayacaksın.
Buğulanmış bir cama benzetiyorum seni, nefesim olmadan hiçbir işe yaramıyorsun.
Duvarlar senden daha güzel bakıyor.
İnsanın bozuk parası olur cebinde tamam da, karakteri bozuksa iş kötü.
Popüler olacaksınız diye karakterinden olmuşsun haberin yok. Durumların beğenilse de insanlığının durumu oldukça vahim!
Aşkım için gemileri yakmışım ben. Balıkçı teknelerini ne yaparım bir düşün bakalım?
Ölümden sonrasına inandığım kadar senden sonrasına da inanıyorum.
Gitmeyi sadece sen bilmiyorsun. www.sozler-e.blogspot.com Ben de biliyorum. Hem zoruna hem hoşuna.
Teknik servis değilim ki bütün arızaları ben düzelteyim.
Tabanı yüksek, karakteri alçak insanlar benden uzak dursunlar.
Ben seni dünyalara sığdıramazken, sen beni bir mezara sığdırdın.
Adamlığın kadar konuşmanı istediğim için mi susuyorsun?
Yaşam bana hiç yeşil ışık yakmadı diye üzülmem. Ben kırmızılarda bile basıp geçen biriyim, fark eder mi?
İlk görüşte aşka inanmakla, ilk görüşte aşka düşmek arasında fark var. Sen bu ikisini bile yapamadın.
Seni bembeyazsın diye seviyordum ama çabuk kirleneceğini unutmuşum. Sana gurur nasıl bir şey anlatmak isterdim ama sende bunu anlayacak haysiyet yok ne yazık ki.
Adını kullanıcı adı olarak yazmak istedim, ‘bu kullanıcı adı bir başkası tarafından kullanılıyor’ diye bir uyarı geldi. Hiç şaşırmadım.
Sen benden çok daha berbatlarına layıksın.

Bunlarda İlginizi Çekebilir