Sevgiliye En Güzel Doğum Günü Mesajları


KATEGORİLER : , , , YORUM: 0
Türkiyenin en kapsamlı güzel sitesinde bu kez de sevgiliye en güzel doğum günü mesajları ve sevgiliye en güzel doğum günü sözleriyle devam ediyoruz.
Sevgiliye En Güzel Doğum Günü Mesajları

Sevgiliye En Güzel Doğum Günü Mesajları

Seni kaybetmek değil bulmak isterim, aslında içindeki seni, özündeki hissi, kalbindeki beni… Bil ki sadece seni. İyi ki doğdun sevgilim.
Sen yokken eksik olduğumu anladım. Sana vurgun, sana hasret, sana muhtaç olan bu virane aşığın yaralarına gel de derman ol sevgilim. İyi ki doğdun.
Ben sana mecbur değil mecnunun sevgilim. İyi ki varsın mutlu yıllar.
Bir yanım hep yarım, kanayan yanım. İyi ki doğdun. Sen geldin ben huzuru buldum.
Sen geldin yaralarıma ilaç, çaresizliğime derman oldun. Peki sorarım sana şimdiye dek nerelerdeydin? İyi ki doğdun.
Yalnız bir adamdım ben ıssız, kimsesiz, çaresiz. Sen geldin bahar geldi hayatıma anladım ki sensiz ben bir hiçtim. İyi ki geldin ve iyi ki doğdun sevgilim.
Hayat hiç ummadığınız anda mucizedir aslında. Benim mucizem sana dair yaşanan ne varsa. İyi ki doğdun.
Hayatta dilediğim tek dilek hep sen yine sen. İyi ki varsın sevgilim iyi ki doğdun ve hayat seni çıkardı karşıma.
Sendeki beni gel de kalbime sor sevgili. İyi ki doğdun.
Sen benim ilk aşkım sana tutsak bu biçare hep yanında olacak bundan sonra. Birlikte nice güzel yıllara. İyi ki doğdun.
Hayatın en acımasız olduğunda seni buldum karşımda. Işık oldun, yolumu buldum. İyi ki doğdun canım sevgilim.
Sensizlik bir kor yüreğimi yakıp kavuran… Anladım ki sensiz bir külüm havaya savrulan. Beni sensiz yüreğimi çaresiz bırakma sevgilim. İyi ki doğdun.
Bugün benim en güzel günüm çünkü sen doğdun. İyi ki varsın sevgilim nice mutlu yaşlara.
Bugün bir dilek tut sevgilim. De ki: “Onunla yarınlara…” İyi ki doğdun.
Bugünüm de yarınım da sensin ve sen eşi bulunmayan bir meleksin. İyi ki hayat seni çıkardı karşıma. Nice mutlu yaşlara canım sevgilim…
İyi ki doğmuşsun aşkım, iyi ki benim olmuşsun, iyi ki sevmişim seni.
Ne kadar yaşlandığımız önemli değil, bizim aşkımız daima genç kalacak. Mutlu yıllar sevgilim!
Hayatımın anlamı iyi ki doğdun. Doğum günün kutlu olsun.
Hatıralara değer biçemem, fakat bunlara bir parça güzel hatıra daha ekleyebilirim. Mutlu yıllar aşkım.
Gözlerime baksana, sevincimi anlasana, bugün en güzel gün bana… İyi ki doğdun.
Sana hissettiklerimi anlatabilmem için kelimeler yetersiz. Sen benim aşkımsın, mutlu yıllar.
Bütün hayallerin, bütün umutlarınla birlik olsun, dileklerin, duaların kabul olsun, doğum günün kutlu olsun sevgilim.
Nice yaşlarını birlikte geçirmemiz dileğiyle doğum günün kutlu olsun sevgilim.
Biricik sevgilim seninle başlayan sevgim şimdi kocaman bir aşk ateşine dönüştü seviyorum seni. İyi ki doğdun.
Sana çok teşekkür ediyorum hayat ışığım, varlığımın tek nedeni iyi doğdun.
Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu benimle uyan. Birlikte varalım nice yıllara.
Hayatım aldığım her nefeste ve attığım her adımda seni düşünüyorum. Nice doğum günlerinde birlikte olmak dileğiyle…
Dostlar acı söyler ama hep doğru söyler. Bugün farklı bir şey yapacağım, hem tatlı hem de doğru bir şey söyleyeceğim. İyi ki varsın. İyi ki doğdun.
Seninle öyle bütünüm ki. Sen bensin, bende senim. Senin doğum günün benimde doğduğum gündür. İyi ki varsın iyi ki doğdun!
Dileğim bugün dilediğin tüm dileklerin gerçek olması. Belki yanında değilim ama bil ki kalbimin en derin yerinde seninle kutluyorum. Nice yıllara.
Senden önce yaşamıyordum, seninle doğdum iyi ki varsın iyi ki seni sevmişim nice beraber mutlu yıllara seni seviyorum peteğim.
Eşsiz bir güzellik varsa; o da kalbindedir. Hayatının geri kalanı yüreğinin güzelliği gibi sevgi dolu geçsin. Hep mutlu olman dileğiyle… Doğum günün kutlu olsun!
Sen başıma gelen en tatlı belasın. Bundan sonraki senelerini benimle geçirmen dileğiyle… Senli Benli senelere sevgilim, seni seviyorum.
Yaşanacak güzellikler gözlerindeki ışık gibi umut verici olsun, umutların kalbin gibi temiz olsun, temiz umutların seni huzurla doldursun, doğum günün kutlu olsun canım.
Sen ruhuma cemre diye damlamadıktan sonra ben bu bedende neyleyim… Aşk da sen, hasret de sen, ben de sen. Nice yıllara güzel melek…
Canım sevgilim iyi ki doğdun, iyi ki varsın seni ölümüne seviyorum, şu an yanında değilim ama emin ol kalbimde aklımda senle inşallah bundan sonraki doğum günlerini beraber geçiririz.
Ne aradıysam bil ki sende bulmuşum. Senden öncesi yoktu seninle var olmuşum. Sende bütün özlemler, sende bütün gelecek. Beni bende arama, ben artık sen olmuşum. Doğum günün kutlu olsun güzeller güzeli.
Sen ol da; ister yar ol, ister yara; lütfun da başım üstüne, kahrın da. Sen benim başımın tacısın. İyi ki varsın doğum günün kutlu olsun, nice mutlu senelere…
Bütün mevsimleri bir günde, bütün yılları bir mevsimde yaşamaya razıyım seninle… Daha nice doğum gününü beraber geçirmek dileğiyle
Sen hayata ne verirsen, hayat sana daha mükemmelini verirmiş. Ben hayata ne verdim bilmiyorum ama bana ummadığım kadar değerli olan seni verdi. İyi ki doğdun iyi ki benimlesin. Her şeyim seni çok seviyorum.
Biricik sevgilim seninle başlayan sevgim şimdi kocaman bir aşk ateşine dönüştü seviyorum seni. İyi ki doğdun.
Sana binlerce kez teşekkür etsem azdır, sen benim hayat ışığımsın varlığımın tek nedenisin.. Doğum günün kutlu olsun.
Hayatım aldığım her nefeste ve attığım her adımda seni düşünüyorum… Nice doğum günlerde birlikte olmak dileğiyle…
Sen bana Allah’ın bir armağanısın. İyi ki doğdun sevdiğim sevdiceğim!
Hayatımın anlamı iyi ki doğdun. Doğum günün kutlu olsun.
Ömrüme ömür diye kattığım aşkım doğum günün kutlu olsun.
Sen benim mutluluğum, hayatımın en güzel varlığısın. Doğum günün kutlu olsun.
Doğum günün kutlu olsun biriciğim.
Sana çok teşekkür ediyorum hayat ışığım, varlığımın tek nedeni iyi doğdun…
Sen benim mutluluğum, hayatımın en güzel varlığısın doğum günün kutlu olsun.
İyi ki doğdun dünyaya, iyi ki doğdun yüreğime, iyi ki doğdun hayatıma, Nice mutlu yıllara Canım..!

Bunlarda İlginizi Çekebilir