Özlü Sözler 2019 Kısa , Ünlülerin Özlü Sözleri


KATEGORİLER : , , , , , , YORUM: 0
Ünlülerin söylemiş olduğu en güzel özlü kısa sözleri, özlü sözler 2019 kısa ,ünlülerin özlü sözleri başlıklı sayfamıza koyduk. Umarım birbirinden güzel söylenmiş bu özlü sözlerden dilediğinizi, ister sosyal medyadan veya isterseniz kısa sms yoluyla sevdiklerinizle paylaşıp onları etkileyebilir ve mutlu edebilirsiniz. Ünlülerin en özlü kısa sözleri sayfamızın içeriğinde... Anlamlı en güzel özlü sözler yeni... Şairlerden Özlü mü Özlü Sözler...Manalı Mı Manalı Özlü Söz...
özlü sözler 2019 kısa

Özlü Sözler 2019 Kısa , Ünlülerin Özlü Sözleri

Seni sevdiğimi göreceksin sevmediğim zaman. Pablo Neruda
Yaşamak değil beni bu telaş öldürecek. Özdemir Asaf
Yanlış kişiden samimiyet beklediğin an kırılıyorsun. Dostoyevski
Tanrı kadınları erkekleri evcilleştirmek için yarattı. Voltaire
Gelmeyeceğini bile bile beklemek saflık değil aşktır. Nazım Hikmet
Dost acı söyleyen değil acıyı tatlı söyleyebilendir. Mevlana
Erkek hoşlandıktan sonra tanır kadın tanıdıkça hoşlanır. W. Godlam
Yap gitsin! İnsan en çok hatalarından ders çıkartır. Al Pacino
Affetmek geçmişi değiştirmez ama geleceğin önünü açar. Paul Boese
Şikâyet ettiğiniz yaşam belki de başkasının hayalidir. Tolstoy
Hayatınızın kalitesini hayatınızdaki insanların kalitesi belirler. J. Brown
Boşuna yağıyor yağmur birlikte ıslanmayacağız ki. Aziz Nesin
Bazen insan öyle özlenir ki özlenen bilse yokluğundan utanır. Aziz Nesin
En kusursuz cinayet yaşama sevincini öldürmektir. Paulo Coelho
O bensizliği göze aldıysa ben onsuzluktan bir şey kaybetmem. Nazım Hikmet
Takdir ediliyorsan değil taklit ediliyorsan başarmışsın demektir. Einstein
Kadın unutmaz sadece sineye çeker. Zamanı geldiğinde ise iade eder. D. Noel
Aşkla ilgili en büyük ironi: doğru insanı yanlış zamanda sevmek… Bukowski
Sadece yanında olmak bile bu dünyada başıma gelen en güzel şeydi. Ryan Gosling
İçiniz kor gibi yanarken susmak acıların en beteridir. Federico Garcia Lorca
Ölmemek elimizde değil ki bizim. İyi yaşamamak beni tek korkutan… Ömer Hayyam
Peşinden gidecek cesaretin varsa bütün hayaller gerçek olabilir! Che Guevara
Bazen bir şeye son vermek için istemediğin bir şey yapman gerekir. Never Back Down
Sende ben imkânsızlığı seviyorum fakat asla ümitsizliği değil. Nazım Hikmet
İnsanlar seninle konuşmayı bıraktığında arkandan konuşmaya başlarlar. Pablo Neruda
Elbette bir insanı sevebilirsiniz eğer onu yeterince tanımıyorsanız. C. Bukowski
Yapmacık olup sevilmektense kendim olup nefret edilmeyi tercih ederim. Tom Robbins
Bir kere sevdaya tutulmaya gör ateşlere yandığının resmidir. Cahit Sıtkı Tarancı
Kimse kimseyi unutmuyor ama asla karşı tarafın istediği biçimde hatırlamıyor. Tezer Özlü
Sevdiklerinize zaman ayırın yoksa zaman sizi sevdiklerinizden ayırır. W. Golding
Tanrı kuşları sevdi ve ağaçları yarattı. İnsan kuşları sevdi ve kafesleri yarattı. Jacques Deval
İnsan aklındakilerle gündüzleri yüreğindekiyle geceleri uğraşıyormuş. Can Yücel
Kimse senin gözyaşlarını hak etmiyor hak eden seni ağlatmaz zaten. Gabriel Garcí­a Márquez
En derin denizlerde boğula boğula becerirsin tek bir nefesle yaşamayı. F. Nietzsche
Uzaklıklar sevenler için önemsizdir. Çünkü gerçek sevgiyi anlatan tek duygu özlemektir. W. Butler
Hiç küçük bir tercihin tüm hayatını nasıl değiştirebileceğini düşündün mü? Mystic River
Sen ne kadar kalsan da geliyorsun benimle. Ben ne kadar gitsem de kalıyorum seninle. Shakespeare
Kadın hiç gitmeyecekmiş gibi sever ama yeri gelir hiç sevmemiş gibi gider. J. Christophe
Can paramparça ve ellerim kelepçede tütünsüz uykusuz kaldım terk etmedi sevdan beni… Ahmet Arif
Birisi tarafından delice sevilmek size güç verir birisini delice sevmek ise cesaret. Lao Tzu
Beni mahveden şey bana yalan söylemiş olman değil sana bir daha inanmayacak olmamdır. Victor Hugo
Ne kadar okursan oku bilgine yakışır şekilde davranmıyorsan cahilsin demektir. Sadi Şirazi
Konuşup konuşmamak bir şeyi değiştirmeyecekse susmamak için bir neden yoktur. Nuovo Cinema Paradiso
Ve uyandığınızda ilk hatırladığınız yine o olur nasıl ki uyumadan önce o olduysa! K. Tazeoğlu
Aşk dediğin nedir ki tenden bedenden sıyrık çocukların içinde yaşadığı bir çığlık. Ahmet Hamdi Tanpınar
Kariyer yapmak harika! Ama soğuk gecelerde kariyerinize sarılıp yatamazsınız. Marilyn Monroe
Dediler ki Gözden ırak olan gönülden de ırak olur. Dedim ki: Gönüle giren gözden ırak olsa ne olur. Mevlana
Hayat bazen insanları birbirleri için ne kadar çok şey ifade ettiklerini anlasınlar diye ayırır. P. Coelho
Kötü bir haberim var Bugün iyi niyetimin son kullanma tarihiydi. Artık her şey adamına göre. Donnie Brasco
Seninle bir gün geçirdikten sonra giysilerimin sen gibi kokmasını seviyorum. When Harry Met Sally
Zeki bir insan yalnızlıkta düşünceleri ve hayal gücüyle mükemmel bir eğlenceye sahiptir.  Schopenhauer
Ağlıyordum. O gidenler Sen iyi bir insansın diyordu. Ve hiçbiri de aslında iyi insan sevmiyordu. Cemal Süreya
Aslında hayatın en güzel anı her şeyden vazgeçtiğinde seni hayata bağlayan birinin olduğunu düşündüğün andır. Balzac
Ne cenneti merak ediyorum ne de cehennemi çünkü ben annemi gülerken de gördüm ağlarken de. Özdemir Asaf
Kadınları mutlu etmenin 20 yolu diye bir sürü gereksiz haber çıkıyor. Tek maddede açıklıyorum: Dürüst olun yeter. Turgut Uyar
Affetmek için iki kişilik erdem lazım. Hem onu affetmek hem onu affettiği için kendini affetmek. Orson Welles
Sen kim oluyorsun da benim yaşadığım hayatı yargılıyorsun? Ben mükemmel değilim. Ve olmak zorunda da değilim. Bob Marley
Bir gün hayatına birisi girecek ve o gün daha öncekilerle neden işlerin yürümediğini anlayacaksın. Elif Şafak
Bu sarı sıcaklarda seni düşünüyorum. Seni düşünüp yalnızlığımı soyunuyorum biraz da ölüme benzeyen yalnızlığımı. Nâzım Hikmet Ran
Açalım yüreğimizin kapılarını sonuna kadar sevelim sevelim sevelim sevebileceğimiz kadar. Bedri Rahmi Eyüboğlu
Ne kötüdür insanın aklıyla yüreği arasında çaresiz kalması. Ne kötüdür ona an kadar yakın bir asır kadar uzak olması! Nazım Hikmet
Bazı insanların birbirlerine aşık olması gerekir. Ama bu beraber olacakları anlamına gelmez. 500 Days of Summer
Öyle bir seveceksin ki yüreğinden kimse ayıramayacak. Ve öyle birini seveceksin ki seni gözleriyle bile aldatmayacak. Can Yücel
Geleceğimin tam olarak nasıl olacağını hala bilmiyorum ama bildiğim bir şey var ki içinde sen yoksun. Post Grad
Beni güzel hatırla. Sana unutulmaz geceler bıraktım sana en yorgun sabahlar gülüşümü gözlerimi sonra sesimi bıraktım. Orhan Veli
Toprak gibi olmalısın! Ezildikçe sertleşmelisin! Seni ezenler sana muhtaç kalmalı! Hayatı sende bulmalı. Can Yücel
Sırtından vurana kızma ona güvenip arkanı dönen sensin. Arkandan konuşana da darılma onu insan yerine koyan yine sensin! Ömer Hayyam
İnsanın sevdiğini son kez görmesinden daha kötü olan tek şey onu son kez gördüğünü biliyor olmasıdır. Paul Auster
Yanında aptal bir kadın olan bir sürü zeki adam görürsünüz ama yanında aptal bir adam olan zeki kadın kolay kolay göremezsiniz. E. Jong
Huzur denilen o şeyin her santimine ihtiyacım var bu aralar. Bana biraz bahar gerekiyor. Çok üşüdüm. Maksim Gorki
Bir gün bensizlik çalar kapını. Benli dünleri düşünür avunursun. Sanma ki yalanlar içinde ben gibi bir doğru bulursun. Nazım Hikmet
Belki aradığını bulamamış olabilirsin bende ama unutma ki bende bulduğunu bulamayacaksın hiç kimsede. Sunay Akın
Bir kadın her şey yolunda diyorsa hiçbir şey yolunda değildir hiç bir şey yolunda değil diyorsa yine hiçbir şey yolunda değildir. Simpsons
Demiri demirle dövdüler biri sıcak biri soğuktu. İnsanı insanla kırdılar biri aç biri toktu. Pir Sultan Abdal
Senin için yapraklarını kopardığım papatyalardan özür diledim dün gece. Haklısınız dedim ne sevdiği belli ne sevmediği. P. Neruda
İki kalp arasında en kısa yol: Birbirine uzanmış ve zaman zaman ancak parmak uçlarıyla değebilen iki kol. Cemal Süreya
Kuşlar gibi havada uçmayı öğrendik balık gibi denizde yüzmeyi ama hala şu basit kardeş gibi yaşama sanatını öğrenemedik. Martin Luther King Jr.
Her gidiş bir ayrılık değildir. Çünkü bazen ne kadar uzağa gidersen git yüreğin hep bıraktığın yerdedir. William Butler
Bütün sevgileri atıp içimden varlığımı yalnız ona verdim ben elverir ki bir gün bana derinden ta derinden bir gün bana Gel desin. Ahmet Kutsi Tecer
Mutlu insanlar her şeyin en iyisine sahip olanlar değil sahip olduklarını kaybetmeyecek kadar çok sevenlerdir. Bukowski
Ona şefkatle eğilirken pır diye uçtu birden kırık sandığım kanatlarındaki sahtelik ve inancımla birlikte. Ahmet Muhip Dranas
Asalet boyda değil soyda incelik belde değil dilde doğruluk sözde değil özde güzellik yüzde değil yürekte olur. Mevlana
Sen benim hiçbir şeyimsin yabancı bir şarkı gibi yarım yağmurlu bir ağaç gibi ıslak hiç kimse misin bilmem ki nesin? Attila İlhan
Aslında twitter da güzel bir mecra. Lafı buradan bir koyuyorsun kime gittiği belli değil. Üzerine alınan alınana. Soner Denge
Aşk topuklarından etine kadar işlemiş bir nasır gibidir. Ya canın acıya acıya adım atacaksın ya da canını acıta acıta söküp atacaksın. İki yolda da sozler-e.blogspot.com tek bir gerçek olacak canın çok ama çok acıyacak… Mevlana

Bunlarda İlginizi Çekebilir