Ağır Adamdan Ağır Abi Sözler / Ağır Abi Mesajlar / Ağır Laflar / Aşk


KATEGORİLER : , , , , YORUM: 0
Bu güzel sözler sayfamızda çok beğeneceğiniz Ağır Adamdan Ağır Abi Sözler / Ağır Abi Mesajlar / Ağır Laflar / Aşk Sözleri yer alıyor... 


İhanetin telafisi, kahpeliğin bahanesi olmaz.
Yemine gerek görmeyecek kadar sözlerine sadık ol.
Yolu doğru olanın yükü ağır olurmuş. 
Benim duygularım oyuncak değil, sen fazla çocuksun.
Hayat bazen her şeyi s.kt.r edince güzel.
Sabırdan sonra söylenen söz ağır olur. Söyletmeyin!
Bensiz bir ömür boyu geçir müsait bi yerine.
Hayata baktığın pencereden düşmen dileğiyle; hoşça kal!
Sokak lambası gibisin, kime yandığın belirsiz.
Laf olsun diye konuşmuyorum ki, konuşuyorum laf oluyor.
Gelecekten bahsedenlerin gidişine hastayım.
Kimseyi küçük görme, noktada küçüktür ama cümleyi bitirir!
Her şeyi bilmene gerek yok, haddini bil yeter.
Gözümden akan yaşlar, değerimi bilmeyenlere sadakam olsun!
Su kadar aziz olanlar, su kadar ucuz olanlar var.
Unutma senin küle çevirdiğin kalbe bir başkası üfleyerek can verir. 
Ben adam yerine koyuyorum o yerini beğenmiyor.
Ne kimsenin köpeği olduk ne de başkasının köpeğiyle muhatap olduk.
Koyduysa sana yokluğum, işte o zaman mutluyum.
Gidenin arkasından diz çökmeyin, cenaze namazında secdeye varılmaz!
Başka biri olmaya çalışmak, kendinizi harcamaktır.
Yanıltmasın seni melek bakışlar, bazen şeytan bile beni ayakta alkışlar.
Kral olsan ne yazar senin de gideceğin 2 metre mezar.
Aradığınız kişiye ulaşamıyorsanız sorun hatlarda değil, menfaatlerdedir.
Reçetene ‘yol’ yazıyorum, istediğin kadar alabilirsin!
Deli gibi severek aklını almalısın kadının. Yarı yolda bırakıp ahını değil.
Acını içinde tut Allah bilsin. Başkası bilirse acın büyür.
Her insan kendine yakışanı yapar. Çünkü kalite asla tesadüf değildir.
Hadi kaldır kadehi; varsa şerefine, yoksa gidişine içelim. 
Hiçbir zaman doğru insan çıkmaz karşına. Ya zaman yanlıştır, ya da insan.
Gölgene lafım yok o da seni adam sanıp peşinden geliyor.
Sana değer verip aşkı bulacağıma X’e değer veririm Y’yi bulurum daha iyi.
Ben seni kalbin atsın diye sevdim. Götün kalsın diye değil!
Ölmeyi çoktan göze aldım ama yanımda kimleri götüreceğimi düşünüyorum.
Bazı insan girdiğinde odayı aydınlatır, bazısı da çıktığında.
Suskunluğum soylu bir meydan okumadır ama karaktersiz olanda işe yaramaz!

Bunlarda İlginizi Çekebilir